دو نمایشگر پیشرفته از NEC در زمینه کسب کار
1 min read

دو نمایشگر پیشرفته از NEC در زمینه کسب کار

NEC، برند پیشگام در زمینه ارائه نمایشگرها و پروژکتورهای تجاری امروز از دو مانیتور جدید با عنوان MultiSync EA271Q و MultiSync P243W رونمایی کرد. آرت مارشال، مدیر ارشد این محصولات جدید تاکید کرده که در این دو مدل شاهد تصاویری با کیفیت و تکنولوژی های پیشرفته خواهید بود. در نتیجه این دو محصول نظر کاربران تجاری و مشتریان را به خود جلب خواهند کرد. مانیتورهای EA271Q-BK و P243W-BK در حال حاضر با قیمت های حداقل 619 دلار و 699 دلار در دسترس هستند.

نمایشگر MultiSync EA271Q دارای درگاه USB Type-C است و امکان اتصال دستگاه ی مختلف را از طریق یک کابل USB به مانیتور فراهم می کند. این مدل برای کاربران تجاری مناسب خواهد بود. همچنین وجود یک خروجی DisplayPort برای اتصال چندین مانیتور و برای نمایش چندگانه مناسب خواهد بود. مدل EA271Q با توجه به طراحی سه بعدی و قاب پلاستیکی، یک دسکتاپ کاری بزرگ را ارائه می دهد. پنل این مدل QHD با رزولوشن 1440×2560 است که کیفیت تصویر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به فیلتر رنگ آبی، کاهش سوسو زدن، سنسور برای کاهش مصرف انرژی و اسپیکرهای قدرتمند اشاره کرد.

از سوی دیگر مدل MultiSync P243W از دقت رنگ بالایی برخوردار است و این مدل نیز در عین سادگی برای کسب و کار مناسب خواهد بود. مدل MultiSync P243W در زمینه ی طراحی وب، ویرایش ویدیو و وظایف این چنینی عملکرد ایده آلی را ارائه خواهد کرد. پشتیبانی از رنگ های sRGB و REC-709 در این مدل دیده می شود و همچنین امکان سفارشی سازی رنگ ها را برای کاربران به ارمغان می آورد. این مانیتور به حالت های مختلف قابل تنظیم است و امکان تنظیم شیب، تنظیم ارتفاع و میزان چرخش در آن وجود دارد. از ویژگی های دیگر این مدل می توان به درگاه های DisplayPort، HDMI، DVI-D، VGA و USB 3.1 اشاره کرد. این نمایشگر 24 اینچی با پنل IPS از رزولوشن 1200×1920 برخوردار است.