معرفی سایت alternativeto برای پیدا کردن نرم افزارهای جایگزین
1 min read

معرفی سایت alternativeto برای پیدا کردن نرم افزارهای جایگزین

پیدا کردن برنامه ها و نرم افزارهای کاربردی مناسب گاهی برایمان دشوار است و گاهی به دنبال نرم افزار هایی پیشرفته و رایگان هستیم که بتوانیم جایگزین نرم افزارهای پولی و فعلیمان کنیم. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی سایتی بپدازیم که در این سایت می توانید نرم افزارهای جایگزینی برای نرم افزارهای کنونی یا پرداختیتان پیدا کنید که هم رایگان باشد و هم از عملکرد بهتر و پیشرفته تری برخوردار باشد.

سایت AlternativeTo یک سایت بسیار کاربردی برایتان خواهد بود که به کمک آن می توانید برنامه های جایگزینی در راستای یک عملکرد پیدا کنید و بهترین نرم افزار را برای سیستمتان انتخاب نمایید. در واقع از این پس می توانید به جای استفاده از کرک نرم افزارهای پولی، از نرم افزارهای جایگزینی با کارایی یکسان بهره ببرید که نیازی به کرک ندارد.

برای مثال شما می توانید در این سایت نام یک نرم افزار را تایپ کنید و لیستی از نرم افزارهای مشابه آن را در اختیار داشته باشید. این سایت در واقع تمامی برنامه های جایگزین رایگان مورد نیاز شما را معرفی و ارائه خواهد کرد. از سوی دیگر سایت AlternativeTo می تواند شما را با نرم افزارهای بهتر و کاربردی تر آشنا کند و می توانید از بین نرم افزارهای متنوع و پیشرفته، کاربردی ترین آن را انتخاب نمایید.