و اینک کارت گرافیک GeForce MX 250 برای بازی ارزان قیمت!
1 min read

و اینک کارت گرافیک GeForce MX 250 برای بازی ارزان قیمت!

کارت گرافیک های کم مصرف کلاس "انویدیا جیفورس" به 2 گروه، شامل کارت گرافیک های Max-Q و GeForce MX تقسیم می شوند. کارت گرافیک های Max-Q به مراتب سریع و گران تر از مدل های GeForce MX هستند؛ با این وجود GeForce MX ها در الترابوک ها، لپ تاپ های باریک، میان قیمت و حتی گران قیمت نیز دیده می شوند. GeForce MX ها می توانند بازی های روز را با تنظیمات متوسط و رو به پایین اجرا نمایند که جایگزین مناسبی برای کارت گرافیک های GT در این حوزه هستند.

و اما HP به تازگی لیستی از لپ تاپ های جدید خود، با نام HP ZHAN را منتشر کرده است که در آن نام یک کارت گرافیک موسوم به GeForce MX250 به چشم می خورد. این کارت گرافیک به واقع نسخه جدیدی از کارت گرافیک های MX است که احتمالا به منظور جایگزینی با MX 150 طراحی شده است. این کارت گرافیک نیز دارای معماری Turing بوده و اطلاعات حاکی از آن هستند که این محصول احتمالا دارای یکی از سیلیکون های TU107 و TU108 خواهد بود.

همانطور که در گذشته نیز گفته شد، کارت گرافیک های کلاس لپ تاپ NVIDIA Turing در CES 2019 رونمایی خواهند شد؛ اما بسیار سخت است که بتوانیم بگوییم که سری MX نیز در این نمایشگاه معرفی خواهند شد. به عبارت ساده تر، بعید است که انویدیا تمامی برگ های برنده خود را در یک مکان و زمان رو کند. به هر حال MX 250 می تواند به عنوان یکی از پرفروش ترین تراشه های گرافیکی انویدیا معرفی گردد.