فورتنایت از پردازنده اسنپدراگون 670 و 710 پشتیبانی می کند
1 min read

فورتنایت از پردازنده اسنپدراگون 670 و 710 پشتیبانی می کند

بدون شک یکی از محبوب ترین عناوین بتل رویال روی گوشی های هوشمند و دیگر پلتفرم ها بازی فورتنایت شرکت اپیک گیمز است. شرکت اپیک بازی Fortnite Battle Royale را در سال جاری برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد. البته این بازی نخستین بار برای iOS انتشار پیدا کرد و سپس به اندروید رسید. در ابتدا اپیک گیمز اعلام کرد که این بازی تنها از گوشی های هوشمندی با پردازنده اسنپدراگون 820 یا بالاتر پشتیبانی می کند. یکی از علل آن نیاز به پردازش قدرتمند توسط پردازنده های رده بالا بود. حال اسمارتفون‌های اندرویدی میان رده هم می توانند این بازی را به خوبی اجرا کنند.

براساس بروزرسان تازه انتشاریافته توسط اپیک گیمز و یادداشت پچ آن، در حال حاضر تلفن های هوشمندی با پردازنده اسنپدراگون 710 یا 670 هم می توانند این بازی بتل رویال را اجرا کنند. این یعنی گوشی های هوشمندی چون سامسونگ A8S، شیائومی Mi 8SE، نوکیا 8.1، اوپو R17 Pro، اوپو R17 و Vivo Z3 می توانند Fortnite Battle Royale را به سادگی اجرا کنند، بدون آن مشکلی در اجرا بازی موردبحث داشته باشند.

متاسفانه گیمرهایی که در انتظار بودند بتوانند این بازی را با فریم 60fps اجرا کنند، باید صبر بیشتری پیشه کنند. Epic تاکنون اشاره ای به بروزرسان این ویژگی نداشته و احتمالا در آینده باید شاهد انتشار آپدیت روی سیستم عامل اندروید باشیم. با فریم ریت 60fps بازی فورتنایت تجربه لذت بخش و روان تری خواهد داشت. به صورتی که بازیکنان شاهد کندی و نقصی در عملکرد Fortnite Battle Royale نخواهند بود.

بازی برای بیشتر پلتفرم ها در نظر گرفته شد و بازیکنان می توانند آن را روی پلتفرمی نظیر پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه شخصی، موبایل و چندی دیگر داشته باشند. انتظار می رود بزودی پچ های بیشتری برای برطرف ساختن مشکلات نرم افزاری این عنوان دردسترس قرار گیرد.