لپ تاپ 14 اینچی LG Gram نیامده جایزه طراحی را برده است!
1 min read

لپ تاپ 14 اینچی LG Gram نیامده جایزه طراحی را برده است!

چندی پیش خبری را برای شما عزیزان منتشر کردیم بدین مضمون که LG یک مدل بزرگ و البته سریعتر از لپ تاپ Gram را در CES 2019 نمایش خواهد داد. کمی بعد، LG این خبر را به طور رسمی تائید کرده و با مراجعه به هایپر لینک، می توانید مشخصات این الترابوک بزرگ و البته نسبتا قدرتمند را مطالعه نمایید. حال این شرکت بیانیه ای را منتشر کرده است که حاوی یک نکته جالب توجه است.

افزون بر الترابوک 17 اینچی جدید Gram، ال جی الکترونیک یک محصول هیبریدی جدید را نیز به CES خواهد آورد. این شرکت که به صورت محدود در دنیای IT فعالیت دارد، خواهان افزایش سهم خود از این بازار است. سری جدید الترابوک های Gram به واقع نه فقط یک لپ تاپ بلکه هیبریدی های 2 در 1 هستند. این محصول عضو جدید خانواده LG Gram است که با نمایشگر 14 اینچی خود، می تواند پس از چرخش 360 درجه ای، مانند یک تبلت در اختیار کاربران قرار داده شود.

استاندارد نظامی MIL-STD-810G چیزی است که LG در توضیحات این الترابوک 14 اینچی عنوان کرده و به معنی مقاومت بیشتر در برابر آسیب های فیزیکی خواهد بود. نمایشگر تمامی لمسی آن به محافظ Gorilla Glass 5 مجهز شده است و در مورد رزولوشن قابل پشتیبانی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. با این وجود می دانیم که با پنلی از نوع IPS روبرو هستیم. شایان ذکر است که این مدل برنده جایزی طراحی CES 2019 است.

در بحث سخت افزار، شاهد استفاده از پردازنده جدید Intel Core i7-8565U هستیم؛ پردازش های گرافیکی در این مدل بر عهده تراشه داخلی Intel UHD Graphics 620 قرار گرفته است. در بخش حافظه شاهد استفاده از 16 گیگابایت رم DDR4 به همراه یک ذخیره ساز M.2 2280 SSD با ظرفیت 512 گیگابایت هستیم. به گفته LG باتری 71 وات در ساعتی آن می تواند تا 21 ساعت به تامین نیروی مورد نیاز این مدل بپردازد که البته همیشه شرکت ها در این زمینه اغراق می کنند. این محصول با درگاه USB 3.1 Type-C عرضه می شود.