انتشار اطلاعات سخت افزاری گلکسی A50 سامسونگ
1 min read

انتشار اطلاعات سخت افزاری گلکسی A50 سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 2019 نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را با تغییراتی در سخت افزار و طراحی معرفی خواهد کرد. نخست آن که سری گوشی های هوشمند گلکسی M به عنوان جایگزین سری گلکسی J، C و On معرفی می شود. مدل های میان رده که از مشخصاصت مناسبی برخوردار هستند و می توان این دیوایس ها جانشین های ارزنده نسل های پیشین سامسونگ به شمار آورد. حال به تازگی اطلاعات سخت افزاری میان رده سری گلکسی A سامسونگ فاش شد که به عنوان گلکسی A50 آشکار شده است.

این گوشی هوشمند برخلاف برخی میان رده این سری اگرچه شامل ویژگی های منحصربفردی نمی شود اما سامسونگ مشخصات بزرگی را در آن به کار می گیرد که می توان این تلفن هوشمند را برتر از هر میان رده دیگر دانست. شرکت کره ای می خواهد گلکسی A50 را در سال آینده معرفی کند و به تازگی جزئیات سخت افزاری آن فاش شد.

در سال 2018 شرکت سامسونگ چندین مدل از سری گلکسی A را معرفی کرده که هر یک دارای مشخصات بزرگ و ویژگی های قابل توجهی بودند و توانستند نظر هر فردی را به خود جلب سازند.

براساس گزارش آشکاری، گوشی هوشمند گلکسی A50 به صفحه نمایش 5.8 اینچیFHD+، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری وان UI، باتری 4000 میلی آمپری مجهز است.

شایان ذکر است سامسونگ در نظر دارد این میان رده را در فوریه 2019 رونمایی کند. همانطور که سایر پرچمداران قرار است در این ماه رونمایی شوند.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری دردسترس قرار گیرد. بدون شک انتظار بهتر است اطلاعات غیررسمی و شایعه وار می باشد. گفتنیست که سری گلکسی اس 10 نیز در این ماه معرفی خواهند شد.