NVIDIA پای میز محاکمه؛ شکستی از جنس کارت گرافیک!
1 min read

NVIDIA پای میز محاکمه؛ شکستی از جنس کارت گرافیک!

چندی پیش مطلبی را برای شما عزیزان منتشر کردیم به مشکلات جدید "انویدیا" در بخش های مهم مالی می پرداخت. تمامی دلایل این مشکلات در مطلب پیشین ذکر شده و به اختصار، به برخی از آنها خواهیم پرداخت. عدم فروش مناسب کارت گرافیک های GeForce RTX، سقوط ارزش بیت کوین و کاهش خرید کارت گرافیک توسط ماینرها، سکون در بازار کارت گرافیک ها و… همگی دست به دست هم داده است تا AMD و NVIDIA در معرض مشکلات مالی قرار گیرند؛ در این میان، انویدیا مشکلات به مراتب جدی تری دارد.

در روزهای اخیر مطالبی پراکنده از شکایت برخی سهامداران انویدیا منتشر شده و حالا با درج این خبر توسط خبرگزاری های عمدتا اقتصادی آمریکا، مطمئن شدیم که این خبر واقعیت دارد. با سقوط سهام انویدیا و کاهش شدید ارزش آن در بازار بورس، برخی از سهامداران NVIDIA از این شرکت شکایت کرده اند.

سهامدارانی که شکایت خود را به صورت جامع به یک موسسه حقوقی تحویل داده و احتمالا به زودی NVIDIA را پای میز محاکمه خواهند کشاند، مدعی شده اند که این کمپانی با ارائه اطلاعات دروغ، باعث از دست رفتن سرمایه آنها شده است. اظهارات مبهم، نادرست و یا به گفته این افراد گمراه کننده، باعث شده است تا این افراد سرمایه های خود را در خرید سهام این کمپانی صرف نمایند.

به هر حال این داستان دارای جزئیات بسیاری است؛ به عنوان مثال برخی از این افراد، سهام های خود را در بازه های زمانی خاصی خریداری کرده اند که بیش از پیش دچار شکست شده اند. حال باید منتظر ماند تا نتایج این شکایت و شکایت کشی روشن گردد!