گلکسی J6+ و J4+ احتمالاً به زودی معرفی می‌شوند
1 min read

گلکسی J6+ و J4+ احتمالاً به زودی معرفی می‌شوند

سامسونگ در ماه می سال 2018 از Galaxy J6 رونمایی کرد و آن را در چندین بازار در سراسر جهان به فروش رساند. به دنبال آن، در ماه جولای اعلام شد که سامسونگ نسخه بزرگتری از این گوشی را با نام Galaxy J6+ در دست تهیه دارد، اما تا امروز هیچ خبر دیگر در خصوص این گوشی هوشمند منتشر نشد.

امروز اعلام شد که گوشی Galaxy J6+ سامسونگ با کد SM-J610 به صورت رسمی گواهینامه Bluetooth SIG را دریافت کرده است. همانطور که پیش بینی میشد هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخات آن و یا حتی طراحی احتمالی گوشی منتشر نشده است. با این حال اخبار قبلی تأیید کرده بود که گلکسی جی6+ دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی از نوع Infinity Display خواهد بود. در درون گوشی انتظار میرود که چیپ ست اسنپدراگون 450 کوالکام با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شود. علاوه بر این اعلام شده بود که Galaxy J6+ دارای دوربین دوگانه در عقب و دوربین تکی در جلو خواهد بود. و در نهایت باتری آن 4350 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت و با اندروید 8.1 اوریو در درون جعبه عرضه خواهد شد.

در کنار Galaxy J6+ امروز گوشی Galaxy J4+ نیز تآییدیه Bluetooth SIG را دریافت کرد. انتظار میرود که گلکسی جی4+ نسخه گرانفیمت تر گلکسی جی4 باشد که آن هم در ماه می معرفی شده بود. با این حال، تا این لحظه هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصات این دستگاه منتشر نشده است و هنوز از نوع پردازنده، حافظه، دوربین و نمایشگر آن اطلاعاتی در دسترس نیست. اما با در نظر گرفتن اینکه هیچکدام از این دو دستگاه تا امروز گواهینامه بلوتوث را دریافت نکرده بودند، احتمال نمیرود که مراسم معرفی این دو گوشی در ماه جاری اتفاق بیفتد. سامسونگ احتمالاً در نظر دارد در ماه اکتبر از دو میان رده جدید خود رونمایی کند.