معرفی نوکیا 9 برای چندمین بار به تأخیر می‌افتد
1 min read

معرفی نوکیا 9 برای چندمین بار به تأخیر می‌افتد

Nokia 9 PureView گوشی پرچمداری است که طبق اولین برنامه‌ریزی‌های HMD در اواخر فصل پاییز معرفی شود. پس از آن مشکلاتی در زمینه دوربین این گوشی ایجاد شد و اعلام کردند که در ماه فوریه و در نمایشگاه MWC 2019 نوکیا 9 معرفی خواهد شد. کمی بعد از انتشار این خبر، اعلام شد که برنامه معرفی این گوشی تغییر کرده و به دلیل اعتراض کاربران به طولانی شدن این انتظار، نوکیا 9 پیورویو در ماه ژانویه رونمایی خواهد شد. اما حالا به نظر می‌رسد که به نظر می‌رسد که پروژه معرفی باز هم به تعویق خورده است و HMD Global احتمالاً نمی‌تواند نوکیا مورد انتظار کاربران را در زمان تعیین شده رونمایی کند.

تنها لحظاتی پس از آنکه یوهو سارویکاس، مدیر اجرایی شرکت HMD روز گذشته در حساب توئیتر خود، از محصولات جدید این کمپانی که قرار است در MWC 2019 رونمایی شوند صحبت کرد، یک منبع با ریتوئیت او و اظهار نظر شخصی‌اش بر روی این توئیت اعلام کرد که این کمپانی باز هم تصمیم گرفته است تا معرفی نوکیا 9 PureView را به تأخیر انداخته و آن را در اواخر فوریه در کنگره جهانی موبایل که در بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود رونمایی کند.

چند ساعت بعد از این ماجرا منبع دیگری هم با اظهار نظر مشابه خبر از تأخیر دوباره در مراسم معرفی این گوشی داد. با وجود اینکه ابهامات در این خصوص زیاد است، اما HMD هم این موضوع را تکذیب نکرده است. پیش‌تر ادعا شده بود که دعوت‌نامه‌های مراسم اصلی ژانویه تا روز چهارشنبه، 16 ژانویه ارسال خواهد شد. اگر این اتفاق رخ ندهد، پس از آن می‌توانیم مطمئن شویم که تا اواخر سال دیگر خبری از مراسم معرفی نوکیا 9 نخواهد بود. البته هنوز هیچکدام از این اخبار به تأیید HMD نرسیده است، اما در هر صورت جالب خواهد بود تا ببینیم اولین پرچمدار واقعی نوکیا در برابر رقیبان قدرتمند خود چه حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.