قیمت گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ در کنار گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکس اس ۱۰ لایت لو رفت
1 min read

قیمت گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ در کنار گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکس اس ۱۰ لایت لو رفت

یکی از پرفروشترین موبایل های سامسونگ در سال ۲۰۲۰ مشخصا گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ خواهند بود. دو عضو بالارده‌تر از این دو یعنی گلکسی ای ۸۱ و گلکسی ای ۹۱ هم که با نام های گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت ارایه خواهند شد هم شاید مورد توجه کاربران قرار بگیرد اما مشخصا گلکسی ای ۵۱ می تواند یکی از پرفروش ترین ها باشد. در فروش مهم‌ترین مسئله قیمت است و اگر نمی توانید تا ۲۱ آذر صبر کنید که این دستگاه ها یا حداقل چندتای آن ها رسما معرفی شوند باید بگویم که امروز قیمت گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ در کنار گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکس اس ۱۰ لایت لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰

رنگ های گلکسی ای ۵۱

نسل جدید گوشی های سری گلکسی A چند روز آینده به صورت رسمی معرفی می شوند. به تازگی قیمت برخی از آن ها لو رفته است. بر اساس شایعات، گلکسی A91 با نام گلکسی S10 لایت به فروش می رسد. قیمت این گوشی هوشمند برابر با 670 یورو است که آن را در مقابل پرچمداران چینی بازار قرار می دهد.

دومین گوشی گران قیمت این سری، گلکسی A81 و یا همان گلکسی نوت 10 لایت است. این گوشی هوشمند با قیمت 610 یورو به فروش می رسد. با توجه به پشتیبانی این گوشی هوشمند از قلم S Pen، می توان قیمت آن را منصفانه دانست. لازم به ذکر است؛ گلکسی S10e با قیمت 750 یورو و گلکسی نوت 10 با قیمت 950 یورو به فروش می رسند.

قیمت گلکسی ای ۹۱

قیمت گلکسی ای ۹۱

قیمت گلکسی ای ۹۱

قیمت گلکسی ای ۸۱

قیمت گلکسی ای ۸۱

قیمت گلکسی ای ۸۱

قیمت گلکسی ای ۷۱

قیمت گلکسی ای ۷۱

قیمت گلکسی ای ۷۱

قیمت گلکسی ای ۵۱

قیمت گلکسی ای ۵۱

قیمت گلکسی ای ۵۱

به سراغ دو گوشی بسیار مهم می رویم که به احتمال زیاد به محبوبیت بالایی در بازار دست پیدا می کنند. قیمت گلکسی A51 و گلکسی A71 به ترتیب برابر با 375 و 470 یورو اعلام شده است.

ظاهرا تمام گوشی های نسل جدید گلکسی A سامسونگ در تاریخ ۶ دی ماه ۹۸ وارد بازار می شوند. تا به امروز شاهد انتشار رندرهای زیادی از این محصولات بودیم. انتظار می رود این محصولات در تاریخ ۲۱ آذر معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده گلکسی ای ۲۰۲۰ هستید؟ کدام یک برای شما بهتر است؟

نوشته قیمت گلکسی ای ۵۱ و گلکسی ای ۷۱ در کنار گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکس اس ۱۰ لایت لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.