بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ روی اکسپریا ۳ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم لو رفت
1 min read

بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ روی اکسپریا ۳ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم لو رفت

اینکه نام چهار پرچمدار ۲۰۲۰ سونی دقیقا چه باشد کاملا غیر قابل پیش بینی است اما به هر حال می توانیم فعلا آن را اکسپریا ۳ بنامیم تا ببینیم ژاپنی ها چطور ما را غافلگیر خواهند کرد. امشب بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ روی اکسپریا ۳ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم لو رفته که از دو جهت جذاب است، یک عملکرد اسنپدراگون ۸۶۵ ودیگری عملکرد اکسپریا ۳ که می تواند کاملا جالب توجه باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ روی اکسپریا ۳

بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ روی اکسپریا ۳

دو ماه پیش بود که در ترنجی و با هم اسنپدراگون ۸۶۵ را روی پرچمدار ۲۰۲۰ سونی دیدیم. پنج روز پیش بود که کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از 5G اما بدون مودم داخلی رسما معرفی شد. سه روز بعد از آن اما دیدیم که بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ در GeekBench همچنان کمتر از اپل A13 است.

اگر دوست داشتید که فکر کنید آن بنچمارک اشتباه است خب البته خبر خیلی خوبی برای شما ندارم. اینجا و با بنچمارک اکسپریا ۳ که مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ است می بینیم که نتیجه مشابه همان بنچمارک قبلی بوده و شاید در امتیاز کلی شانه به شانه اپل A13 بساید اما در بخش تک هسته ای هیچ حرفی برای گفتن ندارد. به هر صورت این عملکرد کلی اسنپدراگون ۸۶۵ است و فکر نمی کنم در استفاده روزمره بخواهد شما را ناامید کند، این ها اعداد و ارقام بنچمارک بخش پردازش مرکزی یا CPU این چیپست هاست.

اما درباره اکسپریا ۳ سونی که احتمالا پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ ژاپنی ها خواهد بود باید بگوییم که احتمال با قطعیت بالای ما برای استفاده از اسنپدراگون ۸۶۵ در این دستگاه، با این بنچمارک تایید می شود اما نکته ای که فکرش را نمی کردیم هم تایید شده است.

به نظر می رسد ژاپنی ها بالاخره تصمیم گرفته اند پرچمدار آن ها ۱۲ گیگابایت حافظه رم داشته باشد و این را بنچمارک اکسپریا ۳ به ما می گوید. این می تواند برای کاربرانی که فاکتور مذکور برایشان اهمیت دارد، جذاب باشد.

طراحی سونی اکسپریا ۳ احتمالا یادآوری طراحی آرک (Arc) این شرکت باشد

سه هفته پشی بود که در ترنجی خواندیم طراحی سونی اکسپریا ۳ احتمالا یادآوری طراحی آرک (Arc) این شرکت باشد و اگر چنین شود شاید طراحی دوست داشتنی قدیمی بازگردد اما از نظر ارگونومی و حتی طراحی قطعات داخلی فکر نمی کنم ایده خوبی باشد مگر اینکه ژاپنی ها خلافش را ثابت کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر اکسپریا ۳ هستید؟

نوشته بنچمارک اسنپدراگون ۸۶۵ روی اکسپریا ۳ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.