حجم باتری گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۴۵۰۰ میلی آمپر است
1 min read

حجم باتری گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۴۵۰۰ میلی آمپر است

چهار روز قبل بود که در ترنجی خواندیم باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. اگر این اطلاعات صحیح باشد ما انتظار حجم باتری کمتر از ۴۵۰۰ میلی آمپری را برای گلکسی اس ۱۱ نداریم و حالا این تایید می شود. امروز تایید شده که حجم باتری گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۴۵۰۰ میلی آمپر است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

باتری گلکسی اس ۱۱

باتری گلکسی اس ۱۱

به تازگی با لو رفتن تاییدیه‌ای در کره جنوبی، ظرفیت باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس آشکار شد. حالا نوبت به دیگر عضو خانواده، یعنی گلکسی اس ۱۱ رسیده است.

باتری گلکسی اس ۱۱ با شماره مدل EB-BG985ABY تاییدیه دریافت کرده که با شماره مدل خود گوشی (SM-G985) تطابق دارد. همچنین عکسی منتشر شده که به‌رغم کیفیت نامناسب، ظرفیت ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را نشان می‌دهد. البته این به معنای ظرفیت اسمی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز تقریبا دارای چنین ظرفیتی است؛ اما تامین انرژی گلکسی اس ۱۰ را یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برعهده دارد. پیداست که گلکسی اس ۱۱ از این لحاظ، ارتقای قابل توجهی را نسبت به نسل پیشین تجربه می‌کند.

طبق شایعات، این گوشی با یک صفحه نمایش دینامیک آمولد معرفی خواهد شد که دارای سایز ۶.۷ اینچی، وضوح کواد اچ دی پلاس (+QHD) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است؛ پس وجود یک باتری بزرگ در آن بی‌دلیل نیست.

از سخت افزارهای داخلی دستگاه باید به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۸۳۰ (بسته به منطقه فروش)، رم 8 گیگ LPDDR5 و حداکثر 512 گیگ حافظه داخلی UFS 3.0 اشاره کنیم. دوربین 108 مگاپیکسلی خانواده گلکسی اس ۱۱ هم که نقل محافل است.

نظر شما چیست؟ باتری گلکسی اس ۱۱ می تواند جذاب باشد؟

نوشته حجم باتری گلکسی اس ۱۱ احتمالا ۴۵۰۰ میلی آمپر است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.