شارژر ۱۰۰ وات ریلمی با نام سوپردارت (SuperDart) ارایه خواهد شد
1 min read

شارژر ۱۰۰ وات ریلمی با نام سوپردارت (SuperDart) ارایه خواهد شد

شارژ سریع موضوعی است که با توجه به قوی‌تر شدن و پرمصرف شدن دستگاه ها و البته پررنگ‌تر شدن استفاده از آن ها در زندگی روزمره ما، اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. در حال حاضر شارژر سریع ۶۵ واتی را می توان سریع ترین نمونه حاضر در بازار دانست که به صورت تجاری عرضه شده است. نمونه هایی تا قدرت ۱۲۰ وات هم در عرصه آزمایشی دیده شده است. امروز خبر می رسد که شارژر ۱۰۰ وات ریلمی با نام سوپردارت (SuperDart) ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۱۰۰ وات ریلمی

شارژر ۱۰۰ وات ریلمی

در حال حاضر اوپو با شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 یکی از سریع‌ترین فناوری‌های شارژ بازار را در اختیار دارد. این فناوری می‌تواند یک باتری بزرگ ۴ هزار میلی آمپر ساعتی را ظرف مدت ۳۰ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد برساند. سایر شرکت‌ها هم در همین مسیر قرار گرفته‌اند؛ برای مثال شایعات حاکی از آن است که شیائومی در Mi 10 می‌تواند از شارژ سریع ۶۶ واتی استفاده کند. اکنون به نظر می‌رسد که شرکت Realme هم نسبت به این حوزه علاقه‌مند شده و می‌خواهد با فناوری جدیدی به نام SuperDart پا به این عرضه بگذارد.

بر اساس شایعات، اوپو در حال تلاش برای رسیدن به فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی است. در عین حال، ریلمی اخیرا نشان تجاری جدیدی به نام SuperDart را ثبت کرده که احتمالا برای فناوری شارژ ۱۰۰ واتی یا حداقل استانداردی بالاتر از شارژ سریع ۶۶ واتی به کار می‌رود که در حال حاضر سریع‌ترین فناوری شارژ سریع بازار است.

سوپردارت پاسخی مستقیم به فناوری شارژ ۱۰۰ واتی شیائومی خواهد بود. البته در سوی دیگر بازار، Vivo هم سال آینده می‌خواهد از فناوری شارژ فوق‌العاده سریع ۱۲۰ واتی با نام Super FlashCharge رونمایی کند.

ریلمی تاکنون وام‌گیری‌های زیادی از فناوری‌های اوپو داشته، اما معرفی سوپردارت می‌تواند به معنای استقلال هرچه بیشتر محصولات این شرکت از خط تولید اوپو باشد. ریلمی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین شرکت‌ها در بازار گوشی‌های میان‌رده است و به همین خاطر باید منتظر باشیم تا ببینیم این فناوری چه دستاوردی برای گوشی‌های میان‌رده خواهد داشت. اگر این شرکت با موفقیت بتواند فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی را وارد بازار محصولات میان‌رده کند، شاید پرچمدارها پا را فراتر از مرزهای ۱۰۰ وات بگذارند و از این طریق رقابت در فناوری‌های شارژ سریع به مرحله جدیدی وارد شود.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر سریع ۱۰۰ واتی ریلمی هستید؟

نوشته شارژر ۱۰۰ وات ریلمی با نام سوپردارت (SuperDart) ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.