شیائومی می ۱۰ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد شد
1 min read

شیائومی می ۱۰ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد شد

شیائومی می ۱۰ احتمالا نسخه های مختلفی داشته باشد و با توجه به Mi Note 10 که یک میان رده مجهز به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی است تصور اینکه حداقل یکی از این دستگاه ها دوربینی با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته باشد اصلا بعید نیست. امروز نیز در گزارش این موضوع تایید می شود و گفته شده که شیائومی می ۱۰ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی می ۱۰

شیائومی می نوت ۱۰

به نظر می رسد Xiaomi Mi 10 را باید نخستین گوشی هوشمند بدانیم که همزمان، به جدیدترین سنسور دوربین سامسونگ و تازه‌ترین چیپست پرچمدار کوالکام تجهیز می‌شود.

گزارش‌های قبلی، به قدرت گرفتن پرچمدار آتی شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ حکایت داشتند. حالا هم یک افشاگر چینی، دوربین شیائومی M10 را مجهز به سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی توصیف کرده است. احتمالا این مجموعه دوربین، چهارگانه و دارای چیدمان تقریبا مشابهی با شیائومی می ۹ خواهد بود.

انتظار می‌رود در پنل جلوی گوشی، یک نمایشگر OLED حفره‌دار برای میزبانی از دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای وجود داشته باشد.

شایعات دیگر، به پشتیبانی شیائومی می ۱۰ پرو از شارژ فوق سریع ۶۵ وات اشاره دارند. این یعنی باتری دستگاه در مدت 35 دقیقه، کاملا شارژ خواهد شد؛ آن هم باتری بزرگی که 4800 میلی‌آمپر ساعتی توصیف شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۰ هستید؟ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی چقدر شما را به خرید ترقیب می کند؟

نوشته شیائومی می ۱۰ دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.