بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان کرونایی خود را دریافت کردید؟
1 min read

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان کرونایی خود را دریافت کردید؟

درباره ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان تا پایان سال ۹۸ در ترنجی صحبت کردیم. همینطور درباره شرکت های مختلف اینترنت ثابت که این بسته ها را باید ارایه کنند نیز نوشتیم. از دیروز تا اکنون پیام های فراوانی به ما داده شده که خبر از عدم تعلق یا مشکلات دیگر درباره ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان حکایت دارند. شما بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان کرونایی خود را دریافت کردید؟

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان

مشکلات متفاوتی درباره بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان وجود دارد که با اختصار اینجا درباره آن صحبت خواهیم کرد.

خیل عظیمی از مشترکین اینترنت ثابت مخابرات درباره عدم فعال سازی بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایت خود برای ترنجی نوشتند. برخی دیگر از کاربرهای این شرکت با مشکل مدت زمان اعتبار روبه‌رو بودند. برخی نیز خوشحال بودند چون حجم بسیار بیشتری نصیب آن ها شده بود. ما گزارش های ۲۰۰ و ۴۰۰ گیگابایتی هم در این زمینه داشته ایم.

کاربران سرویس های TD-LTE ایرانسل و مبین نت را می توان کم شکایت‌ترین‌ها دانست. تقریبا می توان گفت هیچ شکایتی در این بخش وجود نداشت. مشکلی که البته با ایرانسل وجود داشت، عدم تشخیص سرویس TD-LTE از سرویس تلفن همراه این شرکت است. اینجا باید یادآور شوم که این بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایت فقط برای مشترکین ثابت ایرانسل که مودم TD-LTE دارند قابل فعال سازی است و مشترکین موبایل مانند مشترکین موبایل همراه اول از آن بی‌بهره اند.

کاربران اینترنت ثابت شاتل، آسیاتک و صبانت مشکلی با فعال سازی نداشتند اما هر کدام از این سرویس ها یک موضوع به خصوص دارد. مثلا شاتل می گوید که ابتدا بسته ای که قبلا خریده اید تمام می شود، سپس این بسته ۱۰۰ گیگابایتی. آسیاتک می گوید باید حتما تا پایان مدت اعتبار بسته ۱۰۰ گیگی حتما باید بسته معتبر از این شرکت خریده باشید. صبانت اما برای برخی کاربران گزینه فعال سازی را در پنل خود قرار نداده بود. این ها همه از گزارش های کاربران برای شما نوشته شده و کاملا مستدل و برپایه اسکرین شات های ارسالی است.

۱۰۰ گیگابایت اینترنت فقط برای مشترکین کابلی ADSL نه برای مشترکین بی سیم

کاربران سرویس های بومی در کرمان، شیراز و چند شهر دیگر یک مشکل خاص داشتند. برخی از این ارایه دهنده ها به مجتمع‌های مسکونی بزرگ این امکان را می دهند که به جای دریافت اشتراک جداگانه روی خط تلفن، از اینترنت بی-سیم این شرکت‌ها بهره ببرند. به این صورت که یک آنتن روی سقف مجتمع قرار می گیرد و اینترنت را به صورت بی سیم از ارایه دهنده اینترنت دریافت می کند.

مشترکین این سرویس ها وقتی که بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت خانه‌نشینی (!) خود را طلب کردند با این جواب مواجه شدند که “۱۰۰ گیگابایت اینترنت فقط برای مشترکین کابلی ADSL نه برای مشترکین بی سیم” و این خیلی عجیب است.

تجربه شما از دریافت اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی رایگان برای سرویس های اینترنت ثابت چیست؟

نوشته بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت ثابت رایگان کرونایی خود را دریافت کردید؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.