سامسونگ گلکسی A21 را از زوایای مختلف ببینید
1 min read

سامسونگ گلکسی A21 را از زوایای مختلف ببینید

یک ماه پیش بود که سامسونگ گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) با سوراخ نمایشگر و دوربین چهارگانه را با هم در ترنجی دیدیم. امروز یک رندر دیگر از این دستگاه اقتصادی جدید سامسونگ منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سامسونگ گلکسی A21 را از زوایای مختلف ببینید.

گلکسی A21

گلکسی A21

رندر تبلیغاتی گلکسی A21 نشان می‌دهد که این گوشی دارای حاشیه‌های بسیار باریک و شکیلی است. هم‌چنین، دوربین سلفی نیز درون سوراخ نمایشگر قرار دارد. البته، در بخش پایینی دستگاه یک حاشیه نسبتا بزرگ دیده می‌شود. حسگر اثرانگشت تلفن در پشت قرار دارد و احتمال می‌رود که کره‌ای‌ها از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در این گوشی استفاده کنند.

طبق شایعات قبلی، سامسونگ گلکسی A21 به یک چیپست مدیاتک و رم 3 گیگابایتی مجهز خواهد شد. نرم‌افزار تلفن هم به وسیله سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری قدیمی OneUI 2.0 اجرا می‌شود.

سامسونگ گلکسی ای ۲۱ (Galaxy A21) با سوراخ نمایشگر و دوربین چهارگانه را ببینید

گلکسی A21 در این رندر یک دستگاه جذابی به شمار می رود که حداقل ظاهر آن بسیار پیشرفته به نظر می رسد. دوربین چهارگانه روی قاب پشتی یکی از مواردی است که این تصور را ایجاد می کند. هر چند ما هنوز مشخصات کاملا این چهار دوربین را نمی دانیم اما یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۲۱ اس (Galaxy A21s) با دوربین ماکرو ارایه خواهد شد. می توان حدس کم‌خطایی زد و گفت که یک دوربین عمق‌سنج در این ترکیب دوربین چهارگانه وجود دارد و دو عضو دیگر می شود دوربین اصلی و دوربین فوق عریض، موافقید؟

سوراخ نمایشگر موضوعی است که سامسونگ آن را با گلکسی A8s آغاز کرد و با گلکسی اس ۱۰ به بازار جهانی معرفی شد. به نظر می رسد سامسونگ می خواهد خانواده گلکسی AX1 را اکثرا با سوراخ نمایشگر ارایه کند. البته که ما چندی پیش گلکسی ای ۴۱ را دیدیم و ناچ قطره ای برای آن گزارش شده بود.

هنوز مشخص نیست که میان‌رده جدید سامسونگ در چه تاریخی معرفی خواهد شد، اما با توجه به شایعات و تصاویری که از این تلفن منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی ای ۲۱ به‌زودی معرفی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ای ۲۱ هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی A21 را از زوایای مختلف ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.