پیش فروش سایپا و ایران خودرو در سال ۹۹ چه زمانی انجام خواهد شد؟
1 min read

پیش فروش سایپا و ایران خودرو در سال ۹۹ چه زمانی انجام خواهد شد؟

تقریبا اولین ماه سال ۹۹ رو به پایان اما هنوز شاهد پیش فروش یا فروش فوری از دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا نیستیم. سوال اینجاست که پیش فروش سایپا و ایران خودرو در سال ۹۹ چه زمانی انجام خواهد شد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیش فروش سایپا و ایران خودرو

پیش فروش سایپا و ایران خودرو

در حال حاضر خودروسازان و چرخه تامین قطعات فعالیت خود را از سر گرفته اند. البته که بخشی از خودروسازان خصوصی همچنان در شرایط نیمه تعطیل به سر می برند و فعالیت اکثر نیروهای آن ها به صورت دورکاری دنبال می شود. با این وجود به احتمال بسیار زیاد با آغاز هفته آینده اکثر کارکنان در صنعت خودرو بر سر مشاغل خود باز می گردند و فعالیت حداکثری شرکت ها در شرایط فاصله گذاری هوشمند انجام می شود.

حال با این رویکرد خودروسازان، بسیاری منتظر آغاز برنامه های فروش شرکت ها هستند. البته که از روزهای گذشته برخی خودروسازان بخش خصوصی موجودی های مدل ۱۳۹۸ خود را برای فروش گذاشته اند. اما با توجه به اطلاعات در دسترس، هفته آینده فروش رسمی خودروسازانی چون ایران خودرو و سایپا آغاز می شود.

شاید از اردیبهشت

آن طور که مشخص است، فعلا برنامه های پیش فروش سایپا و ایران خودرو در هفته آینده آغاز می شود و فعلا طرح های فروش فوری در دسترس نخواهد بود. البته که احتمال دارد از اواخر اردیبهشت ۹۹، فروش فوری و اقساطی این دو خودروساز آغاز گردد.

منابع خبری می گویند که سایپا برنامه دارد تا در اردیبهشت ۹۹ پیش فروش «شاهین» را آغاز کند و به احتمال زیاد در هفته آینده شرایط فروش سایپا شاهین را اعلام می کند. از سویی ایران خودرو با پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲، دنا، پارس، دنا پلاس توربو اتوماتیک و… به بازار بر می گردد. همچنین قرار است تا در اواخر بهار ۹۹، پیش فروش محصولات به روز شده این شرکت چون «رانا پلاس» و «سورن پلاس» نیز آغاز شود.

نظر شما چیست؟ منتظر ارایه طرح های فروش ایران خودرو یا سایپا هستید؟

نوشته پیش فروش سایپا و ایران خودرو در سال ۹۹ چه زمانی انجام خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.