گلکسی تب اس ۷ با پشتیبانی از 5G ارایه خواهد شد
1 min read

گلکسی تب اس ۷ با پشتیبانی از 5G ارایه خواهد شد

تبلت های سامسونگ همچنان در نام‌گذاری قبلی خود مانده‌اند و اگر به خانواده موبایل‌های سامسونگ نگاه کنید این گلکسی تب اس ۷ خیلی قدیمی به نظر می رسد اما خب این پرچمدار شماست اگر تبلت سامسونگ بخواهید! گفته می شود که گلکسی تب اس ۷ با پشتیبانی از 5G ارایه خواهد شد.

گلکسی تب اس ۷

تبلت Galaxy Tab S7 سامسونگ مدتی است در حال توسعه است و نخستین گزارش از وجود آن در یک ماه پیش ظاهر شد. انتظار می رود سامسونگ این تبلت را در نسخه های ۱۱ اینچی و ۱۲.۴ اینچی معرفی کند. براساس گزارش های جدید این تبلت ها به قلم S-Pen مخصوص خود مجهز خواهند شد.

این گزارش همچنین ادعا می کند که انواع 5G روی این تبلت در دسترس است تا این بار در خارج از کره جنوبی گسترش یابد و با پیش بینی های انجام شده در اروپا و احتمالاً ایالات متحده این تبلت، اتصال شبکه 5G را ارایه می نماید. شماره مدل SM-T976B احتمالاً برای اتحادیه اروپا در نظر گرفته شده است.

درباره نام گذاری این تبلت های جدید سامسونگ در ابتدا صحبت کردیم. گفته می شود که شاید نامگذاری جدید “Samsung Galaxy Tab S20” برای آن ها شوند. مطمئناً این امر آن را با گلکسی S20 و Note20 آینده که انتظار می رود در اوسط سال جاری میلادی ارایه شود، هماهنگ می کند. البته این تنها گمانه زنی ها هستند.

انتظار می رود این تبلت های جدید سامسونگ یا در رویداد Unpacked سامسونگ برای Galaxy Note20 یا احتمالا قبل از Unpacked در ماه مرداد معرفی شود.

این شایعه گفته که مراسم سامسونگ ممکن است زمانی باشد که شاهد جانشین سامسونگ گلکسی فولد یعنی Fold 2 باشیم. این رویداد معمولا اواسط مرداد برپا می شود که شاید به دلیل کرونا به صورت غیر حضوری انجام شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی تب اس ۷ یا گلکسی تب اس ۲۰ هستید؟

نوشته گلکسی تب اس ۷ با پشتیبانی از 5G ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.