آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ProMotion و دوربین تله 3X به همراه Face ID بهتر ارایه خواهد شد
1 min read

آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ProMotion و دوربین تله 3X به همراه Face ID بهتر ارایه خواهد شد

بدون هیچ شکلی آیفون ۱۲ پرو یکی مهم‌ترین آیفون ها پس از معرفی آیفون X است. پس از یک بازه سه ساله حالا شاید برخی کاربران به فکر تعویض آیفون پرچمدارشان با یک پرچمدار بهتر باشند. همچنین اگر شما اهل پرچمدارها نیستید اما ارایه آیفون ۱۲ می تواند برای شما جذاب باشد چون نمونه های حدود ۷۰۰ دلاری در آن وجود خواهند داشت. این مطلب اما درباره آیفون اصلی (!) است، iPhone 12 Pro که در حقیقت عضو میانی و مورد توجه برای اکثر کاربران است چون اندازه مناسبی هم دارد. امشب در جدیدترین شایعات می شنویم که آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ProMotion و دوربین تله 3X به همراه Face ID بهتر ارایه خواهد شد.

آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲ پرو

آخرین گزارش ماکس وینباخ همانطور که در ویدیوی EverythingApplePro نشان داده شده، می گوید که آیفون ۱۲ از صفحه نمایش ProMotion با رفرش ریت 120Hz استفاده می کند. یا حداقل، فقط در تلفن های آیفون ۱۲ پرو که مدل های رده بالا 6.1 اینچی و 6.7 اینچی را شامل می شود.

این تلفن بطور پیوسته بین حالتهای ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز جابجا خواهد شد تا در صورت لزوم از باتری آن صرفه جویی شود. این شبیه به سیستم ProMotion است که اکنون در چند سال در iPad Pro موجود است. برای پشتیبانی از ویژگی ۱۲۰ هرتز، باتری داخلی نیز در حال رشد است که می تواند عمر باتری خوب را حفظ کند حتی وقتی تلفن به مدت طولانی استفاده می شود در عمر باتری تاثیر زیادی نگذارد.

آخرین اطلاعات حاکی از آن است که بزرگترین آیفون جدید، آیفون ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ پرو مکس ممکن است ظرفیت باتری بیش از ۴۴۰۰ میلی آمپری را داشته باشد.

اپل در مورد ماندگاری باتری با سری آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو تفاوت زیادی داشت و در تلاش است تا ضمن حفظ ویژگی های قاتل باتری (!) مانند ProMotion و 5G، امسال این شهرت را حفظ کند.

قطعات درون ناچ آیفون ۱۲ پرو 5G را ببینید: کوچکتر از آیفون ۱۱ پرو

EverythingApplePro همچنین می گوید انتظار می رود پیشرفت Face ID، فراتر از تغییر طراحی ناچ کوچکتر باشد. ظاهرا Face ID از زاویه دید وسیع تری پشتیبانی می کند تا امکان باز کردن قفل در زوایای بیشتر را فراهم کند.

در بخش دوربین، اپل با فوکوس خودکار سریعتر و تثبیت کننده تصویر، عکاسی در شرایط نوری تاریک را بهبود می بخشد. HDR هوشمند برای کاهش نویز در محیط های تاریک نیز به روز شده است.

آیفون ۱۲ پرو با اسکنر LiDAR شاید این طراحی را ارایه کند

اسکنر جدید LiDAR آیفون ۱۲ پرو ممکن است برای تقویت فوکوس خودکار بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. همچنین گمانه زنی شده است که سنسور LiDAR دقت عکس های حالت پرتره را بهبود می بخشد. در این گزارش عنوان شده است که بزرگنمایی تله از 2x به 3x به روز می شود و به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به بزرگنمایی دیجیتال به سوژه نزدیک شوند.

آیفون ۱۲ اواخر سال جاری با چهار مدل در سه اندازه صفحه نمایش عرضه خواهد شد. یک مدل جدید کوچکتر 5.4 اینچی، دو مدل 6.1 اینچی و یک دستگاه بزرگتر 6.7 اینچی. این تلفن ها دارای طراحی خارجی جدید با لبه‌های تخت و شکاف کوچکتر، شبکه 5G، اسکنر LiDAR در قسمت عقب، دوربین های بهبود یافته و جدیدترین پردازنده اپل یعنی Apple A14 هستند.

نظر شما چیست؟ شما منتظر آیفون ۱۲ پرو هستید؟ فکر می کنید آیفون های ۲۰۲۰ موفقیت بیشتری کسب کنند؟ من اینطور فکر می کنم.

نوشته آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ProMotion و دوربین تله 3X به همراه Face ID بهتر ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.