آموزش دانلود ۱۰ برنامه محبوب روی گوشی های هواوی بدون گوگل پلی سرویس
1 min read

آموزش دانلود ۱۰ برنامه محبوب روی گوشی های هواوی بدون گوگل پلی سرویس

می دانیم که احتمالا باید تا مدتی به گوشی‌های هواوی بدون خدمات گوگل عادت کنیم. این برند چینی که اگر با تحریم‌های امریکا مواجه نمی شد احتمالا حالا شاید پرفروش‌ترین برند موبایل در دنیا می بود، تسلیم شرایط نشده و با ارایه خدمات موبایل هواوی یا هواوی HMS می خواهد محدودیت‌ها را برطرف کند. به مناسبت ورود هواوی Y7p به بازار کشورمان با HMS می خواهیم آموزش دانلود ۱۰ برنامه محبوب روی گوشی های هواوی بدون گوگل پلی سرویس را با هم داشته باشیم.

دانلود ۱۰ برنامه محبوب روی گوشی های هواوی بدون گوگل پلی سرویس

گوشی های هواوی بدون گوگل پلی سرویس

در ابندا شاید تصویر یک موبایل اندرویدی بدون گوگل پلی سرویس خیلی غریب باشد. خب باید بگوییم که این محصولات در بازار چین همیشه همینطور ارایه می شده اند و وقتی چند صد میلیون کاربر بدون مشکل توانسته‌اند تجربه کاربری روی اندروید بدون گوگل پلی سرویس داشته باشند، پس شاید برای بقیه مردم هم خیلی سخت نباشد.

نقد و بررسی هواوی Y7p به زودی از ترنجی منتشر می شود و از ۵ روز پیش که آنباکسینگ آن را برای شما منتشر کردیم، تجربه های بیشتری درباره اینکه چه سرویس‌های مورد نیاز روزمره من (شخصا) روی آن قابل استفاده است کسب کرده ام.

اینجا می خواهیم درباره ۱۰ نرم افزار محبوب و پردانلود برای کاربران ایرانی صحبت کنیم و ببینیم که چطور می توانیم آن ها را روی هواوی Y7p یا دستگاهی همانند آن که گوگل پلی سرویس ندارد، نصب کنیم. خب، این ویدیو برای شماست:

همانطور که می بینید، از بابت تعداد قابل توجهی از نرم افزارها مشکلی وجود ندارد اما متوجه باشید که برای برخی بازی ها یا نرم افزارها و البته سرویس های مستقیم گوگل در اکثر موارد (و نه لزوما همه) شاید مشکلاتی وجود داشته باشد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد این دستگاه ها می توانند نیاز قشر قابل توجهی از جامعه را برطرف کنند، اینطور نیست؟

نوشته آموزش دانلود ۱۰ برنامه محبوب روی گوشی های هواوی بدون گوگل پلی سرویس اولین بار در ترنجی پدیدار شد.