گلکسی نوت ۲۰ پلاس با شارژر ۲۵ وات دیده شد
1 min read

گلکسی نوت ۲۰ پلاس با شارژر ۲۵ وات دیده شد

دو روز پیش برای اولین بار رندرهای قابل استناد گلکسی نوت ۲۰ پلاس را باهم در ترنجی دیدیم. در حالی که این روزها برندهای چینی در بحث شارژ سریع بسیار پیشرو بوده و نمونه های ۶۵ وات برای آن ها تقریبا عادی به نظر می رسد اما جدیدترین شایعه به ما می گوید که گلکسی نوت ۲۰ پلاس با شارژر ۲۵ وات ارایه می شود. این کمی ناامیدکننده به نظر می رسد.

گلکسی نوت ۲۰ پلاس

گلکسی نوت ۲۰ پلاس

انتظار می رود سامسونگ از سری های بعدی‌‌ خانواده گلکسی نوت و Galaxy Fold در میانه تابستان ۹۹ رونمایی کند. ویژگی های چندگانه گلکسی نوت ۲۰ شایعه شده است که از جمله آن ها به اندازه باتری، دوربین و پردازنده می توان اشاره کرد. اکنون، به لطف اسناد گواهینامه CCC درباره گلکسی نوت ۲۰ پلاس دو ویژگی دیگر تأیید شده اند.

تسخه دیگری از گلکسی نوت ۲۰ پلاس با مدل (SM-N9860) از طریق پروسه صدور گواهینامه CCC (گواهی اجباری در چین) لو رفته است که پشتیبانی از شبکه های 5G و شارژر ۲۵ وات با مشخصات (9V / 2.77A PD یا 11V / 2.25A PPS) را شارژ سریع مشخص کرد. این دستگاه با استفاده از شارژر سامسونگ EP-TA800 که از استاندارهای USB-PD و PPS پشتیبانی می کند، آزمایش شد.

شایعه شده که گلکسی نوت ۲۰ پلاس از نمایشگر ۶.۹ اینچی Super AMOLED با سوراخ نمایشگر یا Infinity-O با پنل LTPO ، وضوح QHD + و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می برد. انتظار می رود این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 به بازار عرضه شود. شایعات ادعا می کنند که سری Galaxy Note 20 از تراشه اگزینوس ۹۹۲ (یا Snapdragon 865) با عملکرد و راندمان بهبود یافته استفاده می کند.

در حالی که شایعه است که این گوشی از یک دوربین سه گانه پشتیبانی می کند احتمالا باید یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپی را همراه دوربین زاویه دید عریض ارایه کند. به نظر می رسد گلگسی نوت ۲۰ پلاس فاقد زوم ۱۰۰ برابر دیجیتال باشد. این دستگاه مجهز به باتری 4500 میلی آمپری ساعتی، تراشه امنیتی نسل دوم سامسونگ و حسگراثر انگشت اولتراسونیک بهتر است.

نظر شما چیست؟ شارژر سریع چقدر در خرید شما اهمیت دارد؟

نوشته گلکسی نوت ۲۰ پلاس با شارژر ۲۵ وات دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.