رویاتو در ترنجی دنبال کن
1 min read

رویاتو در ترنجی دنبال کن

شاید تعداد کمی از شما خط به خط این نوشته را کاملا واقف باشید اما ایرادی ندارد، این نوشته برای کسانی است که آن را متوجه می شوند. دوست داشتم بنویسم “ترنجی استخدام می کند” اما اصلا آن کلمات نمی توانند بار اتفاقی که رخ خواهد داد را توصیف کنند. من دوست دارم برای شما بنوسم که “رویاتو در ترنجی دنبال کن” و این فقط و فقط زمانی محقق می شود که به رویای خود ایمان داشته باشید.

اگر بخواهم از بهمن ۹۲ بگویم که اولین نوشته ترنجی را نوشتم، شاید باید تا اواخر ۹۶ را به سرعت عبور کنم، کار کار کار بدون درآمد! رفقای زیادی در این مدت برای علاقه‌شان و بدون چشم داشت مالی در کنار ما زحمت کشیدند. هر چند شاید از نظر مالی در ترنجی به موفقیتی نرسیدند اما همین نام سبب شد که آن ها همین حالا در وب سایت دیگر مشابه در حال فعالیت باشند. این باعث افتخار و خوشحالی من است و امیدوارم که همواره پله های ترقی را طی کنند.

اواخر ۹۶ تا اوایل ۹۸ تاریک ترین دوره بود. مشخصا می دانید که این مدت من در جهت رویایی که دارم، تنها و بدون درآمد تلاش کردم تا وب سایتی که بخشی از روح من است را پیش ببرم و اجازه ندهم که سختی دوران بر ما چیره شود. حقیقتا اصلا ساده نیست که درباره آن روزها بنویسم اما شکر که ظرفیت دوام آوردن آن روزها را داشتم.

لطف خدا و همراهی شما به تلاش های من افزود تا از اوایل سال ۹۸ بتوانم سایت را به درآمد بهتری برسانم. باز هم می دانم، این را شمایی که هر روز با ترنجی بوده اید متوجه می شوید و نه کس دیگر. در بازه هایی مجبور بودم بار تبلیغات را بیشتر کنم و تجربه کاربری شما با زحمت رو به رو بود اما این ها نیاز بود و زمانی که این نیاز برطرف شد، آن ها هم حذف شدند. حالا تبلیغات در سطح معقول تری در سطح وب سایت نماش داده می شود و تجربه آزاردهنده ناخواسته به حداقل رسیده است.

امروز که این نوشته برای شما به رشته تحریر در می آید باید بگویم مرداد ۹۹ است و از نظر مالی و درآمد وب سایت به اعتماد به نفسی رسیده ام که می توانم با قدمی استوار برای افزایش جمعیت فعال در پشت صحنه ترنجی اقدام کنم. این مهم هرگز ممکن نبود مگر با لطف خدا و همراهی شما که از بابت آن شاکر و از شما متشکرم.

سعی می کنم گام های کوچک اما پیوسته بردارم و برای آغاز تصمیم به استخدام ۲ نویسنده تمام وقت دارم. یک نویسنده در زمینه علاقه مند به فناوری و یک نویسنده در زمینه سرگرمی (بازی و محتوای بصری مثل فیلم و سریال) در مرحله اول به ترنجی اضافه خواهند شد و پس از ثبات در جذب این نویسنده ها، سعی دارم تا تنوع مطالب را با نویسنده های جدید به روز کنم.

در صورت تمایل به همکاری با ترنجی و دنبال کردن رویای خود در دنیای فناوری لطفا با ای-میل [email protected] در ارتباط باشید. در اولین ارتباط خود لطفا رزومه و اطلاعات شخصی خود را برای من ارسال کنید. شایان ذکر است که همکاری به صورت دورکاری است و از این نظر محدودیت نداریم.

این همزمان یعنی دیگر تمام مطالب نام و نظر من را ندارد و خوش به حال شما 😉 البته که همچنان هر روز تلاش می کنم تا جدیدترین محتوا را برای شما بنویسم اما با آزادشدن زمان و ذهنم از تولید محتوای روزانه می توانم به دیگر زمینه های که ترنجی نیاز دارد آن ها پیشرفت کند، فکر و عمل کنم.

نوشته رویاتو در ترنجی دنبال کن اولین بار در ترنجی پدیدار شد.