مشکل داغ شدن هندزفری های گلکسی بادز سامسونگ
1 min read

مشکل داغ شدن هندزفری های گلکسی بادز سامسونگ

دو هفته پیش و در کنار گلکسی نوت ۲۰ دیدیم که هندزفری گلکسی بادز لایو با قابلیت نویزکنسلینگ فعال رسما معرفی شد. این محصول با وجود تحسین به دلیل فرم فکتور جدید اما همواره ریسک مشکلات ناشناخته به دلیل هم فرم فکتور جدید را هم دارد. امروز شاهد چند گزارش درباره مشکل داغ شدن هندزفری های گلکسی بادز سامسونگ هستیم. موضوع از این قرار است که هندزفری های مذکور وقتی در معرض تابش آفتاب باشد، دمای آن بالا می رود. البته این مشکل فقط به گلکسی بادز لایو محدود نیست و دو مدل دیگر از این هندزفری هم مشکل مشابه دارند.

مشکل هندزفری سامسونگ گلکسی بادز لایو

گزارش حکایات از این دارد که کاربران گلکسی بادز، گلکسی بادز پلاس و گلکسی بادز عنوان کرده اند این گوش ها در هنگام قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دارای سابقه گرم کردن و بوق زدن هستند. بوق را باید یک اخطار در نظر گرفت که دستگاه بیش از حد گرم می شود و هنگامی اتفاق می افتد که دمای بیرون در محدوده ۹۰ تا ۱۰۰ درجه فارنهایت (۳۲ تا ۳۷ درجه سلسیوس) باشد.

در Reddit یکی از کاربران Galaxy Buds گفت:

“خوب من گلکسی بادز جدید سامسونگ را خریداری کردم و از آنها استفاده کردم. هر وقت از آنها استفاده می کنم، بعد از مدتی (حدود یک ساعت استفاده مستقیم) آنها شروع به گرم شدن کردند. احساس گرمی می کنید. آیا شخص دیگری آن را تجربه می کند؟ و آیا می دانید که هدفون مانند آنها طبیعی است یا نه؟ “

گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادز پلاس

یکی دیگر از مصرف کنندگان موارد زیر را در انجمن جامعه گلکسی درباره گلکسی بادز پلاس خود نوشت:

“مشکل این است که شما نمی توانید از آنها در نور مستقیم آفتاب استفاده کنید. اگر من از آنها در یک روز ابری یا در معرض نور مستقیم خورشید استفاده کنم، آنها مشکلی ندارند. با این حال، اگر از آنها در یک روز آفتابی استفاده کنم و آفتاب به یکی از گوشی ها بتابد، هر ۵ تا ۱۰ ثانیه شروع به بوق زدن خواهد کرد تا زمانی که شما آن را از آفتاب دور کنید، که به طور موثر آنها را بی فایده می کند.

من با هدف قرار دادن هر گوشی به سمت خورشید در حالی که در گوشم قرار گرفته ام این کار را تجربه کرده ام و فقط گوشی در نور مستقیم آفتاب شروع به بوق زدن می کند. اگر من تابش خورشید را مسدود کنم آنها به صدا در نمی آیند. من گمان می کنم سامسونگ هرگونه آگاهی از این موضوع را طبق معمول منکر شود، اما من اطمینان دارم که این دلیل اصلی مسئله ای است که بسیاری از مردم گزارش می دهند. “

قطعا صدای بوق به محض سرد شدن گوشی ها بوق متوقف می شود. اگر در بازاری زندگی می کنید که درجه حرارت همیشه بسیار بالا است، این موضوع فشار شدید یک مسئله مهم خواهد بود که مانع استفاده صحیح از لوازم جانبی می شوید.

سامسونگ هنوز بیانیه ای منتشر نکرده است و وقتی این کار را انجام داد، ما این داستان را به روز خواهیم کرد. شما از گلکسی بادزهای سامسونگ استفاده کرده اید؟ چنین مشکلی را تایید می کنید؟ برای کدام مدل و در چه شرایطی؟

نوشته مشکل داغ شدن هندزفری های گلکسی بادز سامسونگ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.