لیست قیمت گوشی های سامسونگ ۱۵ آذر ۹۹
1 min read

لیست قیمت گوشی های سامسونگ ۱۵ آذر ۹۹

پس از فراز و فرودهای عجیب قیمت دلار در اواخر تابستان و اوایل پاییز به نظر می رسد که بازار موبایل کمی متعادل شده باشد. البته چند روز اخیر اندکی شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که مقداری قیمت ها را تکان داد. لیست قیمت گوشی های سامسونگ ۱۵ آذر ۹۹ را در این مطلب برای شما آماده کرده ایم تا نگاهی کلی به آن چه که در بازار موبایل ایران می گذرد داشته باشید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ ۱۵ آذر ۹۹

همانطور که می دانید که قیمت ها در بازار می تواند بسیار متنوع باشد. ما با مراجعه به چندین مرجع قیمتی و میانگین گرفتن از آن ها این لیست را تهیه کرده ایم. قیمت ها بر اساس رنگ می تواند متنوع باشد. همچنین تلاش کردیم تا گوشی های موجود در بازار و نمونه های محبوب را در این لیست قرار دهیم.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ

به این ترتیب ارزان ترین گوشی هوشمند سامسونگ در بازار با قیمت ۲.۵ میلیون تومان در دسترس است. اگر بخواهید ارزان ترین موبایلی که عملکرد حداقلی را به شما بدهد بهتر است گلکسی A11 را با قیمت حدود ۴ میلیون تومان بخرید.

در پرچمدارهای سامسونگ تفاوت قیمتی کمی بین مدل 4G و 5G دیده می شود. اگر ممکن است تا چند سال دیگر گوشی خود را ارتقا ندهید، بهتر است این تفاوت قیمت را پرداخته و مدل 5G بخرید. همچنین در این بین می توان گفت که خاص ترین و خوش قیمت ترین گوشی سامسونگ را می توان گلکسی زد فلیپ دانست. همچنین گلکسی اس ۲۰ پلاس به عنوان اوپتیموم ترین انتخاب از این خانواده در نظر ما جایگاه خوبی از نظر قیمت دارد.

نظر شما چیست؟ از این لیست کدام دستگاه را بیشتر می پسندید؟

نوشته لیست قیمت گوشی های سامسونگ ۱۵ آذر ۹۹ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code