ظرفیت باتری دو سلولی شیائومی Mi 11 و شیائومی Mi 11 Pro لو رفت
1 min read

ظرفیت باتری دو سلولی شیائومی Mi 11 و شیائومی Mi 11 Pro لو رفت

حدود بهمن ۹۸ بود که شیائومی گوشی های هوشمند Mi 10 و Mi 10 Pro را در چین معرفی کرد. شایعات به گوش می رسد که سری شیائومی Mi 11 زودتر از مدل قبلی خود معرفی خواهد شد. امروز در گزارشی می بینیم که ظرفیت باتری دو سلولی شیائومی Mi 11 و شیائومی Mi 11 Pro لو رفته است.

باتری دو سلولی شیائومی Mi 11

هفته گذشته، کوالکام از تراشه Snapdragon 888 پرده برداشت. بلافاصله پس از رونمایی، عنوان شد که برند چینی در اواخر این ماه از سری Xiaomi Mi 11 رونمایی خواهد کرد. امروز، باتری های ادعا شده از سری Mi 11 در پایگاه داده 3C چین دیده شده است.

باتری دو سلولی شیائومی Mi 11

در تصویر زیر نشان داده شده است، دو باتری برای تلفن های آینده شیائومی گواهینامه های 3C را دریافت کرده اند. ظرفیت اسمی باتری اول 2845 میلی آمپر ساعت و باتری دوم 2390 میلی آمپر ساعت است. چرا اینقدر کم؟ نگران باشید!

سری شیائومی Mi 10 با فناوری شارژ سریع ۳۰ وات آغاز به کار کرد. منبع مطلب ادعا کرده است که شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro توسط باتری های دو سلولی برای پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع تر تجهیز خواهد شد. به این ترتیب حجم کل باتری Mi 11 می تواند 4780mAh و اندازه اسمی آن کمی بیشتر و برابر 4970mAh باشد. این نشان می دهد که ظرفیت باتری هر دو گوشی برای مصارف تبلیغاتی می تواند حدود 5000 میلی آمپر ساعت باشد.

این منبع پیش بینی کرده است که Mi 11 و Mi 11 Pro از شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می کنند. اگر این موضوع صحت داشته باشد، ممکن است هر دو گوشی خانواده Mi 11 در حدود 35 دقیقه کاملاً شارژ شود.

شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro می توانند به عنوان اولین گوشی های پرچمدار جهان که از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره برده اند، رونمایی شوند. همچنین Mi 11 و Mi 11 Pro می توانند اولین گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی باشند که با پشتیبانی از رزولوشن QuadHD + و همچنین رفرش ریت ۱۲۰ هرتز وارد بازار می شوند. گزارش های اخیر نشان داده است که دوگانه شیائومی Mi 11 دارای یک دوربین افقی است.

نظر شما چیست؟ حجم باتری شیائومی می ۱۱ برای شما راضی کننده است؟ نظر شما درباره استفاده از فناوری باتری ۲ سلولی چیست؟

نوشته ظرفیت باتری دو سلولی شیائومی Mi 11 و شیائومی Mi 11 Pro لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code