طراحی دوربین شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro لو رفت
1 min read

طراحی دوربین شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro لو رفت

پنج روز پیش بود که برای شما نوشتیم طراحی شیائومی Mi 11 لو رفت. حتی با وجود اینکه چندین منبع آن ادعا را رد کردند اما شاهد تایید دوباره آن هستیم. اینجا می بینیم که طراحی دوربین شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro لو رفته است.

طراحی دوربین شیائومی Mi 11

ابتدا اجازه بدهید با داده ای که کمتر تعجب برانگیز بوده و آشناتر است آغاز کنم. مثلا تصویر اصلی مطلب مطابق با همان چیزی است که پیش از این لو رفته بود. طراحی دوربین سه گانه یا شاید هم دوگانه به همراه دوربین ToF را نشان می دهد. البته با توجه به سابقه شیائومی و عدم علاقه زیادش به این نوع دوربین، شاید همان احتمال اول صحیح باشد.

همانطور که می بینید یک کادر مربعی کوچک برای این دوربین ها در نظر گرفته شده است. این از دور شاید کمی یادآور طراحی آیفون ۱۲ باشد اما اگر اینطور فکر می کنید کافی است به طراحی منتسب به شیائومی می ۱۱ پرو فکر کنید و متوجه بشوید که یک طرح عجیب ولی یکتا در انتظار خریداران آن است.

شیائومی می ۱۱ پرو

همانطور که در تصویر بالا می بینید، یک ترکیب نه چندان موزون را مشاده می کنیم. این بیشتر بر عدم صحت یا دقت شایعه دلالت دارد. به صورت کلی اما اگر شیائومی تصمیم بگیرد چنین طراحی را ارایه کند شاید خیلی هم بد نباشد.

البته موضوعی که باید به آن توجه کنید این است که دستگاه را در حالت افقی گرفته اید به احتمال خیلی خیلی زیاد یکی از انگشتان شما جلوی دوربین سوم در سطر اول (!) را خواهد گرفت. این خیلی طراحی بهینه و پخته‌ای از نظر تجربه کاربری به نظر نمی رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۲۱ شیائومی زیباست؟ من با طراحی Mi 11 بیشتر از Mi 11 Pro موافقم، البته طبق این گزارش و این داده ها.

نوشته طراحی دوربین شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code