گلکسی F62 سامسونگ وارد فاز تولید انبوه شد
1 min read

گلکسی F62 سامسونگ وارد فاز تولید انبوه شد

اوخر هفته پیش بود که برای شما نوشتم گلکسی F62 سامسونگ با اگزینوس ۹۸۲۵ لو رفت. حدود یک سال و نیم پیش بود که اگزینوس ۹۸۲۵ (Exynos 9825) با معماری ۷ نانومتری رسما معرفی شد. این تراشه قلب تپنده پرچمدارهای سری نوت سال ۲۰۱۹ یعنی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس است. گلکسی اف ۶۲ سامسونگ با اگزینوس ۹۸۲۵ دیده شده و این نشان از یک دستگاه میان رده قدرتمند دارد. امروز خبر می رسد که گلکسی F62 سامسونگ وارد فاز تولید انبوه شد.

گلکسی F62

سامسونگ Galaxy F41 را مهر ماه به عنوان اولین عضو سری جدید Galaxy F خود معرفی کرد. اکنون این شرکت در حال کار بر روی Galaxy F62 است که هفته گذشته در Geekbench مشاهده شد.

اگزینوس ۹۸۲۵

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از سامسونگ در این باره منتشر نشده است، اما گزارش جدید ادعا می کند F62 در تاسیسات سامسونگ در Greater Noida در هند تولید شده است. این یکی از باریک ترین گوشی های هوشمند سامسونگ است و به احتمال زیاد در چارک اول سال ۲۰۲۱ وارد بازار می شود.

جزئیات در مورد Galaxy F62 در حال حاضر کم است، اما به لطف Geekbench ما می دانیم که یک تراشه Exynos 9825 دارد. در کنار آن با 6 گیگابایت رم همراه است.

گلکسی F62 با سیستم عامل اندروید ۱۱ دیده شده است. بنابراین به احتمال زیاد یکی از اولین گوشی های هوشمند است که Android 11 و رابط کاربری One UI 3.0 را ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی میان رده با تراشه قوی و اندروید ۱۱ هستید؟ ضخامت کم آن هم جالب توجه است.

نوشته گلکسی F62 سامسونگ وارد فاز تولید انبوه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code