حسگر اثرانگشت گلکسی 21 پیشرفت خواهد داشت
1 min read

حسگر اثرانگشت گلکسی 21 پیشرفت خواهد داشت

به نظر می رسد که گلکسی اس ۲۱ یک پیشرفت مهم و دوست داشتنی برای کاربران پرچمدارهای سامسونگ به همراه خواهد داشت. این پیشرفت مهم را می توان پیشرفت در حسگر اثرانگشت گلکسی S21 دانست. گفته می شود که شاید از نظر اندازه شاهد بهبود باشیم.

حسگر اثرانگشت گلکسی 21

سامسونگ با گلکسی اس ۱۰ به حسگراثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در پرچمدارهای خود روی آورد. تا پیش از آن از حسگراثرانگشت روی قاب پشتی و اسکنر عنبیه چشم یا IRIS Scanner بهره می برد. این شرکت ادعا می کند که فناوری حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اپتیکال را از زمان گلکسی اس ۸ در اختیار داشته اما به دلیل عملکرد نامناسبش از آن استفاده نکرد. این شرکت در گلکسی اس ۱۰ از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک بهره برد که امنیت و سرعت بهتر دارد.

با این وجود شخصا هیچ وقت در بررسی هایم از این ویژگی راضی نبودم. باز کردن قفل گوشی باید آنی صورت بگیرد و سعی و خطاهای گاه و بیگاه واقعا کاربر را آزرده می کند، به خصوص وقتی که یک پرچمدار خریده اید.

حسگر اثرانگشت گلکسی 21

امروز Ice Universe می گوید حسگر اثرانگشت گلکسی S21 پیشرفت خواهد داشت. او همچنین به اندازه حسگر اثرانگشت اولتراسونیک گلکسی S10 اشاره دارد. گفته می شود که Galaxy S10 با حسگراثراگشتی به اندازه ۳۶ سانتی متر مربع ارایه شده است. ابعاد دقیقا آن ۴ در ۹ سانتی متر است.

با توجه به این اشاره و ادعای بهبود عملکرد حسگر اثرانگشت گلکسی S21 حدس خیلی سختی نیست که حداقل افزایش مساحت حسگراثرانگشت را برای این دستگاه انتظار داشته باشیم.

این ارتقا از زمان گلکسی اس ۱۰ برای اولین بار صورت گرفته است. در حقیقت فاصله زیادی هم با گلکسی اس ۱۰ نداریم و در حقیقت ۲ نسل قبل از گلکسی اس ۲۱ محسوب می شود.

نظر شما چیست؟ شما تجربه کار با حسگر اثرانگشت اولتراسونیک پرچمدارهای سامسونگ را داشته اید؟ راضی هستید؟

نوشته حسگر اثرانگشت گلکسی 21 پیشرفت خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code