نگاهی به وان پلاس ۹ پیش از معرفی رسمی
1 min read

نگاهی به وان پلاس ۹ پیش از معرفی رسمی

تقریبا یک ماه است که گوشی OnePlus 9 5G شاهد اولین لو رفتنش است اما هنوز شاهد معرفی شدن این گوشی هوشمند نیستیم. امروز اما چند تصویر با کیفیت منتشر شده که نگاهی به وان پلاس ۹ پیش از معرفی رسمی به ما می دهد.

وان پلاس ۹

در این تصاویر این تلفن هوشمند که با رنگ نقره ای به تصویر کشیده شده است، دارای یک ماژول دوربین اصلی به روز شده شبیه به موارد موجود در گوشی های هوشمند اخیر Oppo است. این دستگاه علاوه بر فلاش LED معمولی، از دو سنسور بزرگتر و یک دوربین سوم بسیار کوچکتر تشکیل شده است.

وان پلاس برند ‘Ultra Shot’ را روی برجستگی دوربین اصلی اضافه کرده است. اگر چه اینکه حضور چنین نامی روی محصول نهایی قطعی باشد هنوز مشخص نیست. به هر حال لوگو دستگاه هم که در تصویر می بینید با لوگو وان پلاس متفاوت است. شاید این روشی از شرکت وان پلاس است تا دستگاه های تست را کمتر قابل شناسایی کند.

وان پلاس یک صفحه نمایش مسطح با سوراخ برای دوربی سلفی را انتخاب کرده است که اندازه آن ۶.۵۵ اینچ است. تصویری که از آن می بینید، وجود حاشیه های باریک را تأیید می کند، اگرچه به طور کلی دستگاه بسیار شبیه به مدل قبلی خود یعنی OnePlus 8T است. به این ترتیب می توان متصور شد که از نظر طراحی یک جهش بزرگ به جلو نخواهد بود.

کسانی که به مشخصات علاقه مند هستند خوشحال می شوند که ما پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و محتوای HDR را تأیید کرده ایم. وضوح نمایشگر 2400 در 1080 یا FullHD+ است و نسبت ابعاد انتخاب شده 20:9 است.

وان پلاس ۹

تصویر OnePlus 9 در کنار دستگاه یک قاب فلزی را نشان می دهد که احتمالاً از آلومینیوم ساخته شده است. قسمت بالای آن میکروفون و پایین آن محل قرارگیری مهمترین درگاه ها و بلندگوی USB-C است.

سینی سیم کارت نیز در پایین دیده می شود و عکس ها به نوعی مهر و موم لاستیکی را نشان می دهد. رتبه بندی رسمی IP بعید است، اما به نظر می رسد نوعی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار وجود داشته باشد. در آخر، یک دکمه تنظیم صدا در سمت چپ قاب قرار می گیرد. از طرف دیگر، سمت راست دکمه پاور و Alert Slider (برای تنظیم حالت صدای دستگاه) قرار گرفته است.

گوشی OnePlus 9 شامل چیپست جدید Snapdragon 888 است

ما سیستم عامل اندروید ۱۱ را اینجا داریم که جز این هم انتظار نمی رفت. بدون شک چیپست Lahaina خواهد بود که کد کوالکام جدید اسنپدراگون ۸۸۸ است. این تلفن خاص با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و گزینه ای برای گسترش از طریق کارت های microSD وجود ندارد. حضور رابط کاربری OxygenOS نیز تأیید شده است.

تنها جزئیات عمده ای که قادر به کشف آن نبودیم، ظرفیت باتری و مشخصات دوربین است که به نظر می رسد توسط نرم افزار از پیش نصب شده به طور خودکار اصلاح شده است. با این وجود گمان می رود که رزولوشن های 12 و 4 مگاپیکسلی که به ترتیب برای دوربین های عقب و جلو ذکر شده اند، در واحدهای نهایی به سنسورهای 48 و 16 مگاپیکسلی تبدیل می شوند.

نظر شما چیست؟ طراحی وان پلاس ۹ را می پسندید؟

نوشته نگاهی به وان پلاس ۹ پیش از معرفی رسمی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code