حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۲۱ مساحت بزرگتر و سرعت بالاتری را به همراه دارد
1 min read

حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۲۱ مساحت بزرگتر و سرعت بالاتری را به همراه دارد

سه روز پیش بود که برای شما نوشتیم حسگر اثرانگشت گلکسی 21 پیشرفت خواهد داشت. امروز اما درباره این پیشرفت گزارش جدیدی داریم. گفته می شود که حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۲۱ مساحت بزرگتر و سرعت بالاتری را به همراه دارد.

حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۲۱

حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۲۱

حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۲۰ مساحتی به قرار ۴ در ۹ سانتی متر را داشت. این یعنی ۳۶ سانتی مربع. کم بودن ارتفاع این بخش سبب سخت بودن قرار دادن انگشت در نقطه صحیح می شد. حالا قرار است که در گلکسی اس ۲۱ شاهد افزایش مساحت این بخش باشیم. حسگر اثرانگشت اولتراسونیک این دستگاه ابعادی برابر ۸ در ۸ سانتی متر دارد که مساحت ۶۴ سانتی مربع را شامل می شود.

به این ترتیب با طراحی مربعی ۸ در ۸ سانتی متری احتمال اینکه شما انگشت خود را روی نقطه صحیح بگذارید، بسیار بالاتر می رود. این تقریبا ۱.۷۷ برابر نسل قبلی است.

علاوه بر این گفته می شود که سرعت شناسایی اثرانگشت هم خیلی بهتر شده است. به توصیف این منبع شما کافی است که فقط با انگشت خود به روی صفحه ضربه بزنید و حتی نیازی نیست که انگشت خود را روی صفحه نگاه دارید. این در نتیجه ۲ برابر شدن سرعت شناسیی اثرانگشت شما توسط حسگر اثرانگشت جدید است.

پیش از این حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر پرچمدارهای سامسونگ تجربه دلچسبی نبودند. امیدوارم در گلکسی اس ۲۱ همانطور که باید، قابل اعتماد، سریع و دقیق باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این پیشرفت را دوست داشته باشید؟ با نسل قبلی این حسگر اثرانگشت، تجربه کاربری داشته اید؟

نوشته حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۲۱ مساحت بزرگتر و سرعت بالاتری را به همراه دارد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code