گزارش اختصاصی سخت افزار از آغاز فروش آیفون‌های Xs و Xs Max
1 min read

گزارش اختصاصی سخت افزار از آغاز فروش آیفون‌های Xs و Xs Max

همانطور که مطلع هستید فروش گوشی های جدی اپل، یعنی iPhone Xs و iPhone Xs Max آغاز شده است . علاقمندان به خرید این محصولات لوکس شب گذشته در صف های طولانی در انتظار باز شدن فروشگاه های اپل بودند. در خبرها دیدیم که حتی این صف های طولانی سوژه طنزپردازی مدیران بازاریابی هواوی هم شد و آنها در اقدامی عجیب به 200 طرفدار اپل پاوربنک هدیه دادند. تیم سخت افزار هم با حضور در فروشگاه اپل در اولین روز فروش محصولات این شرکت گزارشی اختصاصی از اولین تجربه کار با دو گوشی جدید اپل و اپل واچ سری 4 تهیه کرده است.

Apple Watch Series 4

اپل واچ سری جدید دارای 2 مدل سلولار و GPS است که به ترتیب با قیمت های 499 و 399 دلار به فروش میرسند. در مقایسه با نسل قبل، این ساعت هوشمند دارای نمایشگر بزرگتر، بلندگوی قوی تر و قابلیت های نظیر رابط کاربری جدید، نوار قلب و تشخیص افتادن کاربران است.

iPhone Xs و iPhone Xs Max

دو آیفون جدید دارای نمایشگرهای 5.8 و 6.5 اینچی هستند. iPhone Xs Max دارای باتری با ظرفیت 3174 میلی آمپر ساعت است، در حالیکه نسخه کوچکتر دارای باتری 2658 میلی آمپر ساعتی می باشد. چیپ ست A12 Bionic همراه با 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و فضای ذخیره سازی 64-256 و 512 گیگابایتی از مشخصات مشترک این دو گوشی به حساب می آیند. قیمت پایه iPhone Xs اپل 999 دلار و نسخه مکس آن 1099 دلار می باشد.