آیا لنوو قصد معرفی گوشی‌ای با دوربین 4 گانه دارد یا این هم یک مانور تبلیغاتی غیرواقعی است
1 min read

آیا لنوو قصد معرفی گوشی‌ای با دوربین 4 گانه دارد یا این هم یک مانور تبلیغاتی غیرواقعی است

در اوایل سال 2018 هواوی از پرچمدار بالارده خود، P20 Pro رونمایی کرد. پی20 پرو اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین سه گانه بود که بدعت جالبی در صنعت موبایل گذاشت. حالا شایعات معرفی گوشی ها با دوربین 4 گانه و 5 گانه به گوش می خورد. هر چند که دوربین های بیشتر رابطه مستقیمی با ارائه کیفیت تصویر بهتر دارند، اما عده ای (گوگل) بر این باورند که این ترند روز آنطور که باید تأثیری در نتیجه نهایی محصول ندارد.

انتظار میرود که سامسونگ در تاریخ 11 اکتبر (19 مهر) از گوشی Galaxy A9s با دوربینی چهارگانه در عقب رونمایی کند. اما تیزر جدید امروز این احتمال را بوجود آورد که سامسونگ شاید کمپانی نباشد که چنین قصدی دارد. چانگ چنگ، قائم مقام کمپانی لنوو تصویر جدیدی منتشر کرده است که ماژول مربعی دوربین چهار گانه ای را به تصویر کشیده است. از نظر طراحی این ماژول بسیار شبیه به آن چیزی می باشد که قرار است در گوشی های سری میت 20 ببینیم، با این تفاوت که در میت 20 سه دوربین وجود خواهد داشت و به جای دوربین چهارم، فلش واقع شده است.

به احتمال زیاد این تیزر نشان میدهد که گوشی هوشمند آینده لنوو دارای دوربین چهارگانه است، اما بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که چنگ، سابقه طولانی ای در گمراه کردن کاربران با اطلاعات غیرواقعی دارد. در ماه می سال جاری قائم مقام لنوو بارها و بارها اعلام کرد که گوشی آینده این کمپانی، یعنی Z5 بدون هیچ حاشیه ای معرفی خواهد شد. اما زمانی که در نهایت این گوشی معرفی شد، در کمال ناامیدی مشاهده کردیم که طراحی این گوشی بسیار معمولی است و همچنان مانند بسیاری از گوشی های بازار دارای حاشیه و حتی بریدگی بالای نمایشگر است.

با در نظر گرفتن این مورد بهتر است این احتمال را در نظر بگیریم که شاید محصول نهایی لنوو 2 دوربین در جلو و 2 دوربین در عقب داشته باشد. در حال محصول نهایی در ماه آینده رونمایی خواهد شد و اخبار تکمیلی را در آن زمان با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.