HMD همزمان با نوکیا 7.1 از ایرباد و ایرفون بی‌سیم خود رونمایی کرد
1 min read

HMD همزمان با نوکیا 7.1 از ایرباد و ایرفون بی‌سیم خود رونمایی کرد

کمپانی فنلاندی HMD Global شب گذشته از گوشی میان‌رده جدید خود، نوکیا 7.1 رونمایی کرد. باوجود اینکه گوشی جدید نوکیا دارای جک 3.5 میلیمتری هدفون است، HMD از دو محصول بی‌سیم جدید خود برای کسانیکه علاقه‌ای به ایرفون و ایربادهای سیمی ندارند، معرفی کرد.

ایرباد True Wireless یک هدفون قابل حمل به تمام معناست. هر کدام از آنها تنها 5 گرم وزن دارند و در برابر عرق و قطرات آب مقاوم‌اند، بنابراین شما می‌توانید آنها را هرجایی که می‌خواهید با خود ببرید. ایرباد جدید HMD با یک کیس عرضه خواهد شد که قابلیت شارژ آنها را نیز دارد. با هر بار شارژ شما می ‌توانید 16 ساعت به موسیقی گوش دهید. البته این به اندازه 24 ساعتی که AirPods اپل ارائه میدهد، چشمگیر نیست، اما در هر حال ضدآب بودن ایرباد نوکیا و سازگاری آسان با بلوتوث 5.0 از ویژگی برتر آن در مقایسه با محصول اپل است.

دومین محصول HMD در مراسم دیشب در شهر لندن، ایرفون Pro Wireless بود خاصیت مغناطیسی دارند. بنابراین زمانیکه از آنها استفاده نمی‌کنید، می‌توانید ایرفون را خاموش کنید، بهم وصلشان کنید و در گوشه‌ای بگذارید. دوباره در زمان استفاده با روشن کردن ایرفون، آنها را از هم جدا کنید. این ایرفون دارای سیم 27.5 سانتی و گردنبند 45 سانتی است و در مجموع 45 گرم وزن دارد. مانند ایرباد نوکیا این ایرفون هم در برابر عرق و قطرات آب از خود مقاومت نشان میدهد. باتری این ایرفون‌ها برای 10 ساعت استفاده شارژ خواهد داشت.

این دو هدفون بلوتوثی قرار است که در کنار گوشی نوکیا 7.1 به فروش برسند. پیش فروش ایرباد True Wireless و ایرفون Pro Wireless از فردا آغاز می‌شود. ایربادز جدید نوکیا 130 یورو قیمت خواهد داشت و از نوامبر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت، اما ایرفون آن بسیار مقرون به صرفه تر است و با قیمت 70 یورو به فروش میرسد.