1 min read

گلکسی اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا در واقعیت دیده شدند

ما تا کنون تصور مناسبی از آنچه که پرچمداران نیمه اول سال ۲۰۲۱ سامسونگ خواهند بود، داریم. البته این تصور بر اساس شایعات و رندرها بنا نهاده شده است. امروز اما گلکسی اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا در واقعیت دیده شدند. این یعنی از نمونه های فیزیکی تصویر تهیه شده و طراحی جدید قاب پشتی را تایید می کند.

گلکسی اس ۲۱

سامسونگ Galaxy S21 Ultra و S21 Plus به تازگی و این بار در تصاویر واقعی دیده شده اند. دو عضو بالایی خانواده گلکسی اس ۲۱ را در تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید.

این نشت از طرف sakitech است که اطلاعات را از طریق ویدئوی جدید یونانیان یوتیوب خود فاش کرده و سپس آن را از طریق توییتر نیز به اشتراک گذاشته است.

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، گلکسی S21 Ultra دارای محفظه دوربین بزرگتر و ماژول های دوربین چندگانه خواهد بود. این ها تعجب آور نیست با توجه به اینکه قبلاً در مورد تفاوتی که در اینجا می توانیم انتظار داشته باشیم شنیده ایم.

این دو دستگاه طرحی مشابه را ارائه می دهند اما یکسان نیستند. دوربین های آنها متفاوت خواهد بود، همانطور که در اینجا می بینید. در مورد اندازه و انحنای صفحه نمایش نیز تفاوت وجود دارد. به غیر از این، آنها در خارج تقریباً یکسان خواهند بود.

می توانید در اینجا انتظار ترکیب فلز و شیشه و یک سوراخ نمایشگر در جلو را داشته باشید. تمام گوشی های Galaxy S21 حاشیه های یکنواختی دارند و بسیار نازک خواهند بود.

در هر دو دستگاه قاب دوربین ادامه فریم گوشی خواهد بود. این موضوع در این تصویر به خوبی نشان داده نشده است، اما می توانید آن را در رندرهای لو رفته مبتنی بر CAD مشاهده کنید. این جزئیات طراحی جدیدی است که سامسونگ تصمیم گرفت ما را با آن به دستگاه های جدیدش جلب کند.

با گفتن این موارد بد نیست که یادآوری کنیم Galaxy S21 Ultra از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل ، دوربین ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض و دو دوربین تله ۱۰ مگاپیکسلی بهره می برد. از طرف دیگر، Galaxy S21 Plus شامل دو واحد ۱۲ مگاپیکسلی و یک واحد ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود، دقیقاً مانند Galaxy S21.

انتظار می رود که سری Galaxy S21 از اواخر دی رسمی شود. هر سه گوشی همزمان عرضه می شوند، در حالی که انتظار می رود حداقل در ایالات متحده حوالی بهمن به فروش برسند.

نظر شما درباره طراحی خانواده گلکسی اس ۲۱ چیست؟

نوشته گلکسی اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا در واقعیت دیده شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code