سامسونگ در فکر ادغام سری Galaxy A و J و ایجاد خط تولید Galaxy M
1 min read

سامسونگ در فکر ادغام سری Galaxy A و J و ایجاد خط تولید Galaxy M

روز گذشته خبری به نقل از یک منبع داخلی در سامسونگ منتشر شد که اعلام کرده بود گوشی های سری پایین رده و میان رده این کمپانی قرار است با یکدیگر ادغام شوند. طبق ادعای این منبع گوشی هلی پایین رده سری Galaxy J دیگر تولید نخواهند شد. خط تولید این گوشی به نظر میرسد که قرار است با سری بالارده تر Galaxy A ادغام شوند.

تصمیم سامسونگ در راستای توقف تولید گوشی های سری گلکسی J و ترکیب آن با گوشی های سری گلکسی A به نظر میرسد که یک حرکت رو به جلو برای رقابت با محصولات چینی به طور ویژه در بازار این کشور است. البته نظریه دیگری وجود دارد که طبق آن قرار است که گوشی های سری Galaxy On که امکان خرید آنها تنها به صورت آنلاین وجود دارد نیز به Galaxy M تغییر نام دهند. البته گوشی های سری گلکسی آن، همان گوشی های گلکسی جی پرایم بودند که حالا احتمالاً همه آنها با هم ادغام می شوند.

البته این احتمال نیز وجود دارد که سامسونگ گوشی های پایین رده و میان رده های رو به پایین خود را تحت عنوان سری Galaxy M و گوشی های میان رده رو به بالا را تحت عنوان سری Galaxy A عرضه کند. پیش از این در خبرها اعلام شده بود سامسونگ مشغول کار بر روی تولید گوشی Galaxy J6 Prime است و جالب خواهد بود تا ببینیم این گوشی سرانجام در چه سری معرفی خواهد شد. اما به احتمال قوی سامسونگ احتمالا از این تاریخ به بعد دارای چهار خط تولید کلی خواهد بود. گوشی های سری Galaxy M و Galaxy A مختص گوشی های پایین رده و میان رده و گوشی های سری Galaxy S و Galaxy Note مختص گوشی های بالارده و پرچمدار خواهد بود. نظر شما در این رابطه چیست؟