مدیر روابط عمومی HTC پس از 7 سال این شرکت را ترک کرد
1 min read

مدیر روابط عمومی HTC پس از 7 سال این شرکت را ترک کرد

در اوایل سال 2018 آقای Mo Versi که شهرتش را مدیون اطلاعات زیادی است که در خصوص آپدیت های نرم افزاری گوشی های HTC به اشتراک می گذاشت، در حساب توئیتر خود اعلام کرد که پست خود را در کمپانی اچ تی سی پس از 8 سال ترک خواهد کرد. در آن زمان ورسی به دنبال کنندگان خود اعلام کرد که هر سوالی که در این زمینه دارند، با جف گوردون مدیر روابط کل روابط عمومی HTC مطرح کنند. با این حال به نظر میرسد که گوردون، (البته منظورمان راننده مسابقات ناسکار نیست) تصمیم دارد که پس از 8 سال خدمت در کمپانی تایوانی، آنجا را ترک کند.

جف گوردون روز گذشته در حساب توئیتر خود اینگونه نوشت:

خبر شخصی: امروز آخرین روز من در HTC است. پس از 7.5 سال رویایی با خانواده ام در HTC وقت آن رسیده است که – در روباتیک و هوش مصنوعی – ماجراجویی جدیدی را آغاز کنم. از همه همکارانم در HTC، مشتریان، شریکان و به خصوص طرفداران خستگی ناپذیری که امکان این تجربه باورنکردنی را برای من فراهم کردند، تشکر می کنم!

جف گوردون از ماه آپریل سال 2011 در HTC مشغول به فعالیت شد و برای کمپانی یک چهره مهم و شناخته شده به حساب می آمد. به عنوان مدیر بخش روابط عمومی جهانی، او با کاربران زیادی در ارتباط تلفنی بود و در بلاگش با طرفداران و کاربران در تعامل بود. دنیای تکنولوژی امیداور است که جف در شغل جدید خود در صنعت روباتیک و هوش مصنوعی هم موفق باشد و بتواند موفقیت های بیشتری برای خودش و کمپانی ای که در آنجا مشغول به کار خواهد شد، به ارمغان آورد.