گوشی هوشمند 5G زد تی ای اواخر 2019 از راه می رسد
1 min read

گوشی هوشمند 5G زد تی ای اواخر 2019 از راه می رسد

این روزها شرکت های فناوری مختلفی هستند که تمایل پیدا کردند گوشی هوشمند 5G را در آینده نزدیک راه اندازی کنند. از جمله آنها باید به ال جی، سامسونگ، سونی و چند برند دیگر اشاره داشت. حال به نظر می رسد شرکت چینی ZTE نیز در تلاش است تا چنین اسمارتفونی را در آینده نزدیک رونمایی کند. در ایفا 2018 این شرکت اعلام کرد اولین گوشی هوشمند 5G آن اواخر سال 2019 از راه می رسد.

شرکت زد تی ای هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون های خود را عرضه می کند و برای سال 2019 نیز در نظر داشته اولین اسمارتفون 5جی خود را رونمایی کند. تاکنون شایعات کمی پیرامون گوشی هوشمند 5G زد تی ای منتشر شد اما هیچ یک به تایید یا تکذیب چینی ها نرسید.

اطلاعات دقیقی درباره این گوشی هوشمند منتشر نشده و باید منتظر ماند تا اطلاعات کاملی به بیرون درز کند. ZTE یکی از برندهای شناخته شده بوده که فعالیت حرفه ای در صنعت گوشی هوشمند دارد. اگر در اواخر سال 2019 شاهد این تلفن هوشمند باشیم بدون شک می توان آن را مدل برجسته دانست.

این گوشی هوشمند احتمالا مشخصات پرچمداری خواهد داشت و یک مدل معمولی نیست. اسمارتفون های 5G مدل هایی هستند که می توان آنها را در بحث سرعت اینترنت بالا دانست و با شبکه پرسرعتی همراه هستند. جزئیات دقیقی درباره محصول ZTE در دست نیست و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد. انتظار می رود این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم 8 گیگابایتی و برخی مشخصات بزرگ برخوردار باشد. به هر حال اطلاعات کامل نیست تا به آن پرداخت و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

گفتنیست پیشتر این شرکت پرچمدار جدید آکسون 9 پرو را معرفی کرد و بزودی نیز با قیمت نامشخص عرضه می کند.