مشخصات ریزرفون 2 ساعاتی قبل از رونمایی در آمازون لو رفت
1 min read

مشخصات ریزرفون 2 ساعاتی قبل از رونمایی در آمازون لو رفت

ریزر قصد دارد که بامداد فردا از دومین نسل از گوشی‌های گیمینگ خود، Razer Phone 2 رونمایی کند، اما امروز آمازون ایتالیا پیش از معرفی رسمی گوشی، آن را در سایت خود قرار داد. از تصاویر موجود، واضح است که طراحی گوشی تغییرات زیادی نکرده است، اما واضح‌ترین تغییر دوربین دوگانه‌ای است که در قاب پشتی قرار گرفته است. یا شاید هم بهتر باشد تا بگوییم "دومین تغییر قابل محسوس"

در مشخصات این گوشی به “Razer Chroma RGB logo” نیز اشاره شده است، نور پس‌زمینه لوگوی ریزر یکی از آن ویژگی‌هایی است که از مدت‌ها قبل طرفداران این برند آرزوی وجود آن در گوشی ریزر را داشتند. Chroma پلت‌فرم اختصاصی ریزر برای شخصی‌سازی نور RGB در سیستم‌های گیمینگ و تجهیزات دیگر این شرکت می‌باشد.

تغییرات دیگری که در ریز رفون 2 قابل مشاهده است، چیپ‌ست اسنپدراگون 845 کوالکام می‌باشد که این یک موضوع چندان دور از انتظار نبوده، چرا که گوشی گیمینگ به قدرت پردازش گرافیکی بالایی نیاز دارد. سیستم خنک‌کننده ریزر فون 2 نیز به همراه یک اتاقک بخار منحصر به‌فرد بهبود یافته عرضه خواهد شد که در طول فرآیند بازی دمای گوشی از حد مجاز بالاتر نرود. میزان حافظه رم این گوشی تغییر نکرده است و همچنان 8 گیگابایت می‌باشد، اما انتظار میرود که حافظه ذخیره‌سازی این گوشی بالاتر از 64 گیگابایت باشد.

صفحه نمایش 5.72 اینچی این گوشی LCD، با رزولوشن QHD و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز است. با وجود گذشت یک سال، ریزر فون تنها گوشی‌ای با این نرخ رفرش می‌باشد و حتی راگ فون ایسوس هم نرخ 90 هرتز دارد. اضافه شدن شارژ بی‌سیم هم از قابلیت‌های جدید اضافه شده می‌باشد. سایت آمازون در خصوص ظرفیت باتری اطلاعاتی نداده است، اما اگر امیدوار باشیم که در مقایسه با نسل قبل بهبودی داشته باشد، احتمالاً 4000 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. با وجود ظاهر مشابهی که ریزر فون 2 با ریزر فون اولیه دارد، گوشی جدید دارای گواهینامه IP67 می‌باشد.

قیمتی که آمازون برای ریزر فون 2 اختصاص داده بود 870 یورو بود. البته با معرفی رسمی اطلاعات دقیق‌تری منتشر خواهد شد. قیمت نسل اول این گوشی 750 یورو بود.