پیکسل 3 XLای که در تاکسی جا ماند!
1 min read

پیکسل 3 XLای که در تاکسی جا ماند!

پیکسل 3 XL گوگل یکی از آن گوشی هایی می باشد که آنقدر پیش از رونمایی رسمی، تصاویر و ویدئو از آن منتشر شده است که شاید حالا طرفداران کمی در انتظار معرفی آن در یک مراسم ویژه باشند. حداقل این موضوع واضح است که از نظر طراحی و ساختار ظاهری این گوشی دیگر سورپرایزی برای کاربران نخواهد داشت. نسخه های آزمایشی این گوشی آنقدر در دست افراد زیادی قرار گرفته است که حتی ویدئوهای جعبه گشایی آن هم در اینترنت وجود دارد و کاربری هفته گذشته این گوشی را در بازار سیاه به قیمت 2000 دلار به فروش میرساند. اما اگر به هر دلیلی تا امروز موفق به دید تصویری از گوشی Pixel 3 XL نشده اید، نگران نباشید.

روز گذشته یکی از نسخه پیش تولید این گوشی در تاکسی Lyft جا ماند و حالا به لطف حواس پرتی صاحب گوشی ما می توانیم تصاویر جدید از پرچمدار آینده گوگل را در اختیار داشته باشیم. شخصی با نام کاربری Anonymous Alligator در وب سایت اندروید پلیس این تصاویر را در اختیار سایت قرار داده و اندروید پلیس آن را منتشر کرده است. Alligator راننده لیفت بوده و این گوشی را در صندلی عقب ماشین خود پیدا کرده است. پس از آنکه چندین مسافر از تاکسی پیاده شدند، او گوشی را پیدا کرد. او در ابتدا تصور کرد که گوشی گوگل Pixel 2 XL خودش به طریقی در صندلی عقب افتاده است، اما پس از آنکه متوجه ناچ (بریدگی بالای نمایشگر) و لوگوی گوگل در پشت گوشی شد، دریافت که نسخه ارتقاء یافته گوشی خود، یعنی پیکسل 3 XL را در دست گرفته است.

در قسمت پشت این گوشی استیکرهایی چسبیده شده بود که قابل خواندن نبود. البته کاربر سایت اندروید پلیس، Alligator اعلام کرده بود که چند دقیقه پس از این ماجرا گوشی را به صاحب اصلی آن بازگردانده است. با تمامی این اوصاف طبق پیش بینی ها گوگل قصد دارد در تاریخ 4 اکتبر (12 مهر) از پیکسل های جدید خود رونمایی کند.