AOC مانیتوری جدید و قدرتمند را با عنوان C32V1Q معرفی کرد
1 min read

AOC مانیتوری جدید و قدرتمند را با عنوان C32V1Q معرفی کرد

AOC، اخیرا مانیتور جدید 32 اینچی منحنی C32V1Q را برای استفاده در کسب و کار و به صورت خانگی معرفی کرد. این محصول هم اکنون در آمازون به قیمت 229 دلار در دسترس قرار دارد. C32V1Q که جدیدترین مانیتور منحنی AOC محسوب می شود، دارای یک طراحی مینیمالیستی با بدنه ی مشکی براق و پایه های نقره ای بوده و به طور کلی طراحی بی نظیری را ارائه کرده است. نمایشگر باریک و منحنی با طراحی بدون فریم در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

مانیتور AOC

از دیگر ویژگی های این نمایشگر می توان به وضوح 1080×1920 و سرعت بازسازی فریم 60 هرتز اشاره کرد. همچنین زاویه دید 178 درجه به کاربران امکان دید مناسب و دقت یکنواخت در تمام زوایا را خواهد داد. این صفحه نمایش دارای نسبت کنتراست 1:20000000 بوده و زمان پاسخگویی آن 4 میلی ثانیه است. این نمایشگر دارای درگاه های VGA، DisplayPort و HDMI بوده و به کلیه دستگاه های صوتی و تصویری قابل اتصال خواهد بود.

در این نمایشگر، تکنولوژی LowBlue برای کاهش خستگی و آسیب چشم ارائه شده و با فناوری Flicker Free شاهد کاهش سوسو زدن در این نمایشگر خواهیم بود. به طور کلی کاهش نور آبی کیفیت بهتری از این نمایشگر را ارائه خواهد کرد و با وضوح بالای آن می توان از تصاویر زنده و واقعی بهره برد.