امکان اشتراک گذاری محتوا از Shazam در اینستاگرام
1 min read

امکان اشتراک گذاری محتوا از Shazam در اینستاگرام

اینستاگرام و Shazam طی همکاری جدید خود، امکان اشتراک گذاری محتوا را از Shazam در استوری اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده اند. البته در ماه گذشته شاهد همکاری اینستاگرام با SoundCloud نیز بوده ایم که نتایج خوبی را برای این شبکه به همراه داشت. اینستاگرام سعی دارد تا همکاری و ارتباط خود را با سرویس های مختلف گسترده تر کند در نتیجه اکنون این همکاری با Shazam آغاز شده است.

برای کاربرانی که با Shazam آشنا نیستند باید بگوییم که این سرویس در واقع یک سرویس پخش و کشف موسیقی بوده که بسیار و محبوب و کاربردی است. این سرویس از قابلیت اشتراک گذاری برخوردار است که به زودی شاهد اشتراک گذاری در اینستاگرام نیز در آن خواهیم بود. کاربران برای بهره بردن از این قابلیت اشتراک گذاری جدید باید اپلیکیشن های اینستاگرام و Shazam را در گوشی هوشمند خود در اختیار داشته باشند. سپس می توانند کشفیات خود در زمینه موسیقی و آهنگ های مختلف را از Shazam در استوری اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارند. در نتیجه دوستانتان می توانند با کلیک بر روی استوری شما، به صفحه ی مربوطه در Shazam دسترسی پیدا کنند و موزیک موردنظر شما را در اختیار داشته باشند.

لازم به ذکر است که این قابلیت فعلا در اختیار کاربران iOS قرار خواهد گرفت که البته هنوز زمان دقیقی برای انتشار این قابلیت جدید اشتراک گذاری مشخص نشده است. مطمئننا این قابلیت در اختیار کاربران اندروید نیز قرار خواهد گرفت و نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.