تماشا کنید: تریلر جدید فصل سوم سریال True Detective
1 min read

تماشا کنید: تریلر جدید فصل سوم سریال True Detective

اوایل شهریور ماه بود که اولین تریلر از فصل جدید سریال کارآگاهان حقیقی (True Detective) پخش شد. پس از گذشت 2 ماه، روز گذشته شبکه تلویزیونی HBO تریلر جدیدتر و کامل‌تری از فصل سوم این سریال را پخش کرد. همانطور که از اولین تریلر آن هم می‌شد فهمید، داستان این فصل از سریال True Detective هم به کارآگاهی اختصاص دارد که در جستجوی کشف رازهای ماجرایی غم‌انگیز است.

ماهرشالا علی بازیگر اصلی فصل سوم سریال است که در نقش کارآگاهی با نام وین هیز بازی خواهد کرد. او درگیر پرونده 2 کودکی است که در گم شده‌اند. شخصیت این کارآگاه در بازه‌های زمانی مختلف، از جوانی تا پیری در این تریلر دیده می‌شود و این حاکی از آنست که پرونده مورد نظر برای سال‌های طولانی باز خواهد بود. ماهرشالا علی، بازیگر توانایی است که در سریال‌های House of Cards و Luck Cage حضور داشته و برای بازی در فیلم Moonlght جایزه اسکار را دریافت کرده است.

پس از بازخورد فوق‌العاده‌ای که فصل اول این سریال با بازی متئو مک‌کانهی و وودی هرلسون در سال 2014 داشت، فصل دوم آنگونه که باید مورد استقبال و تحسین تماشاگران قرار نگرفت. حالا باید دید که وضعیت در فصل سوم آن به چه صورت خواهد بود. نیک پیزولا مانند فصل اول و دوم، وظیفه نویسندگی و ساخت فصل جدید را هم بر عهده خواهد داشت. فصل سوم True Detective تنها 6 قسمت خواهد داشت و به جز ماهرشالا علی بازیگرانی چون استفن دورف، کارمن اجوگو، ری فیشتر و ریچار میهان نیز حضور خواهند داشت. اولین قسمت از فصل جدید این سریال قرار است که در تاریخ 13 ژانویه سال 2019 یعنی 23 دی ماه پخش خواهد شد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم تریلر جدید فصل سوم سریال True Detective را تماشا بفرمایید و نظرات خود را در خصوص این سریال با ما به اشتراک بگذارید.