رویداد روز سه شنبه شیائومی تائید شد: منتظر ردمی نوت جدید باشید
1 min read

رویداد روز سه شنبه شیائومی تائید شد: منتظر ردمی نوت جدید باشید

شیائومی اخیرا بیشتر درگیر معرفی پرچمدار جذاب خود یعنی می میکس 3 بوده این در حالیست که اکثر کاربران این سازنده چینی را به واسطه محصولات میان رده با ارزش خرید بسیار بالا میشناسند. شیائومی این دسته بزرگ از طرفداران خود را فراموش نکرده است که غول چینی از طریق اکانت Weibo خود رسما اعلام کرده است که رویداد جدیدی را در تاریخ 6 نوامبر برابر با سه شنبه 15 آبان برگزار خواهد کرد. شیائومی فاش نکرده است که شاهد رونمایی چه محصولی در این رویداد خواهیم بود اما شایعات حاکی از این دارند که در کنفرانس روز سه شنبه، گوشی هوشمند ردمی نوت 6 رونمایی خواهد شد.

Xiaomi-Product-Launch-on-November-6-in-China

شیائومی همراه با اعلان زمان کنفرانس خود پوستری را منتشر کرده که در آن گفته شده است که محصول جدید کمپانی در روز سه شنبه 6 نوامبر، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی در چین معرفی خواهد شد. همچنین در پوستر عبارت "بروزرسانی شگفت انگیز" نیز به چشم میخورد که طبیعتا برای محصول فعلا رازآلود شیائومی عنوان شده است. شیائومی اواخر ماه سپتامبر اقدام به معرفی گوشی ردمی نوت 6 پرو در تایلند کرد و پیش بینی میشود که در روز سه شنبه همین دستگاه با عنوان ردمی نوت 6 در چین رونمایی شود.

یکی از تصاویر تبلیغاتی ردمی نوت 6 نیز در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که نشان میدهد این دستگاه مجهز به چهار دوربین و قابلیت عکاسی پرتره با افکت بلور به کمک فناوری هوش مصنوعی است. بر اساس این تصویر، این گوشی دارای دوربین سلفی دوگانه با ترکیب سنسورهای 20+2 مگاپیکسلی است. ردمی نوت 6 احتمالا با برچسب قیمتی 999 یوان از روز 11 نوامبر در بازار چین عرضه خواهد شد. از آنجایی که ردمی نوت 6 پرو پیش تر در تایلند معرفی شده، تمام اطلاعات فنی این گوشی در دسترس است.

Xiaomi-Redmi-Note-6-promotional-image-in-China

بر این اساس شیائومی ردمی نوت 6 مجهز به یک نمایشگر 6.26 اینچی با پنل IPS LCD فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 است. چیپست اسنپدراگون 636 کوالکام بار پردازشی دستگاه را به دوش خواهد کشید و درست مانند نسل قبل دستگاه، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد. ردمی نوت 6 از دوربین اصلی دوگانه 12+5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود و رابط کاربری MIUI بر پایه اندروید 8.1 اوریو بر روی آن نصب است. این گوشی احتمالا در نسخه های مختلفی مانند نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی روانه بازار خواهد شد. گزینه های رنگی دستگاه نیز احتمالا عبارت است از مشکی، آبی، رزگلد و قرمز.