اشانتیون 400 دلاری MSI حتی برای بازار ایران؟!
1 min read

اشانتیون 400 دلاری MSI حتی برای بازار ایران؟!

کمپانی MSI در حین ارائه بسیاری از لپ تاپ ها و کامپیوترهای آماده خود، ویژگی هایی را اعم از سخت افزار و نرم افزار بدانها اضافه می کند تا ارزش خرید این محصولات را افزایش داده و در کنار آنها فضای رقابتی را به نفع خود بهبود بخشد. اما به تازگی باخبر شده ایم که این کمپانی تایوانی، دست کم برای یک مدت محدود، یک بسته نرم افزاری 400 دلاری را به همراه برخی مدل از لپ تاپ و کامپیوترهای آماده خود فراهم ساخته است که یک ویژگی حائز اهمیت خواهد بود.

بسته ویژه این شرکت برای لپ تاپ های سری Prestige و GE خواهد بود؛ بسته تشویقی در تمام نقاط جهان، به جز کشور چین، برای خریداران این محصولات عرضه شده و برای مدل هایی در نظر گرفته شده است که از پردازنده های نسل هشتم در گونه های Core i9 یا Core i7 بهره می برند. بسته مورد نظر شامل نرم افزارهایی به ارزش 400 دلار است که بسیاری از خریداران این نوت بوک و کامپیوترهای سطح بالا، برای پردازش همین برنامه ها به سراغ لپ تاپ های سطح بالا و گران قیمت می روند.

این بسته شامل MAGIX Movie Edit Pro Plus 2018, MAGIX Samplitude Music Studio 2017, Painter Essential, MAGIX Fastcut, MAGIX Youcast, Paintshop Pro X9 و PCmover Express می گردد. با توجه به در اختیار گذاشتن کد تخفیف 400 دلاری این برنامه ها، انتظار آن می رود که نماینده منطقه ای لپ تاپ های MSIدر ایران به ارائه آنها به خریداران بپردازد. شایان ذکر است که بسته فوق برای خرید هایی از تاریخ 1 سپتامبر تا 31 دسامبر سال 2018 در نظر گرفته شده است.