رونمایی از ساعت هوشمند Fossil Sport با برخورداری از چیپست جدید Wear 3100
1 min read

رونمایی از ساعت هوشمند Fossil Sport با برخورداری از چیپست جدید Wear 3100

اواخر شهریور ماه بود که شاهد رونمایی کوالکام از چیپست Snapdragon Wear 3100 برای گجت های پوشیدنی بودیم. ارتقائی با وقفه بسیار طولانی که بالاخره صورت گرفت تا نسل جدید ساعت های هوشمند و دیگر گجت های پوشیدنی به این پلتفرم مجهز شوند. حال کمپانی امریکایی Fossil که در زمینه تولید گجت های پوشیدنی خصوصا دستبندهای سلامتی و ساعت های هوشمند شناخته شده است، ساعت جدید خود را با برخورداری از اسنپدراگون Wear 3100 کوالکام و البته نسخه جدید سیستم عامل Wear OS گوگل که بازطراحی شده، رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند که Fossil Sport نام دارد در شش رنگ متفاوت خاکستری، صورتی، قرمز، آبی، سبز و مشکی و در دو سایز 41 و 43 میلی متری روانه بازار خواهد شد. در مجموع 28 بند سیلیکونی نیز برای این ساعت طراحی شده است که کاربر میتواند به سلیقه خود بند ساعت را شخصی سازی کند. همچنین این ساعت در مقابل آب مقاوم است.

Fossil-Sport

همان طور که از نام Fossil Sport پیداست، این ساعت تداعی کننده یک گجت کاملا ورزشی است که به سنسور ضربان قلب، باتری 350 میلی آمپر ساعتی که شارژدهی برای یک روز کامل را تضمین میکند (با استفاده از حالت کم مصرف پلتفرم جدید کوالکام، عمر باتری به دو روز نیز قابل افزایش است) و قابلیت های دیگری همچون NFC و GPS مجهز شده که تمام این قابلیت ها تجربه کاربری بهتر از جدیدترین نسل از ساعت های هوشمند را به دنبال خواهد داشت. Fossil Sport به اپلیکیشن های اسپاتیفای، Noonlight و برنامه خدمات اضطراری نیز به طور پیشفرض مجهز است.

Fossil-Sport

اکثر ویژگی های ساعت هوشمند جدید Fossil با دیگر ساعت های هوشمند حال حاضر در بازار یکسان و مشترک است اما به هر حال Fossil Sport یکی از اولین ساعت های مجهز به چیپست جدید Wear 3100 کوالکام خواهد بود که روانه بازار میشود و همان طور که در معرفی این چیپست خواندیم، کوالکام آن را با سازگاری بیشتر با باتری طراحی کرده و شارژدهی بیشتر باتری را نسبت به ساعت های نسل قبل تضمین میکند. فروش Fossil Sport از امروز با قیمت 255 دلار آغاز میشود. نظر شما در مورد این ساعت هوشمند چیست؟