سامسونگ از W2019 پرچمدار تاشوی خود با دو صفحه‌نمایش AMOLED رونمایی کرد
1 min read

سامسونگ از W2019 پرچمدار تاشوی خود با دو صفحه‌نمایش AMOLED رونمایی کرد

سامسونگ امروز سرانجام از جدیدترین گوشی پرچمدار تاشوی خود که تنها مختص بازار چین خواهد بود رونمایی کرد آن هم نه با یک صفحه‌نمایش، بلکه با دو صفحه نمایش AMOLED. یعنی شما می‌توانید حتی بدون باز کردن در این گوشی هم از آن استفاده کنید. اما زمانیکه در این گوشی باز شود، با شماره‌گیر و کلیدهای سخت‌افزاری با ساختاری زیبا روبه‌رو خواهید بود.

شاید در ظاهر گوشی W2019 کمی سبک مد قدیم به نظر بیاید، اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری اصلاً اینگونه نیست و از جدیدترین و قدرتمندترین قطعات بهره خواهد برد. چیپ‌ست اسنپدارگون 845 کوالکام در این گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه شده است که البته به لطف شیار کارت حافظه امکان افزایش آن نیز وجود دارد. هر دو صفحه‌نمایش این گوشی Super AMOLED هستند با نسبت ابعاد 16:9 این نمایشگرهای 4.2 اینچی دارای رزولوشن 1080×1920 پیکسل می‌باشند.

دوربین دوگانه‌ای که در قاب پشتی این گوشی قرار گرفته است، مشابه با گلکسی S9+ سامسونگ می‌باشد؛ یک سنسور آن 12 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم متغیر F1.5-2.4 و دیگری سنسور تله‌فوتو با زوم 2x اپتیکال. دوربین سلفی این گوشی هم بسیار معمولی است و دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم F2.0 می‌باشد.

ظرفیت باتری پرچمدار تاشوی سامسونگ 3070 میلی‌آمپرساعت است و یک پورت USB-C برای شارژ آن در نظر گرفته شده است. W2019 با اندروید 8.1 اوریو و با رابط کاربری شخصی سامسونگ در درون جعبه عرضه خواهد شد. یک دکمه فیزیکی اختصاصی هم برای بیکسبی، دستیار هوشمند سامسونگ در لبه این گوشی در نظر گرفته شده است.

البته امنیت هم در این گوشی نادیده گرفته نشده و یک سنسور اثر انگشت در لبه دیگر این گوشی تعبیه شده است. کل بدنه این گوشی از مواد بسیار با کیفیت و با برش الماس آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. متأسفانه ضخامت این دستگاه (زمانیکه درب آن بسته می‌شود) کمی زیاد و 17.3 میلیمتر می‌باشد، آن هم با توجه به اینکه برخی از این لپ‌تاپ‌ها این روزها ضخامتی کمتر از این دارند.

W2019 سامسونگ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و تا این لحظه حرفی از قیمت و تاریخ به بازار آمدن آن به میان نیامده است. پیش بینی شما چیست؟ انتظار دارید که W2019 با چه قیمتی در بازار قابل خریداری باشد؟