گلکسی A70 و A90 زودتر از گلکسی اس 10 با نمایشگر جدید Infinity رونمایی میشوند
1 min read

گلکسی A70 و A90 زودتر از گلکسی اس 10 با نمایشگر جدید Infinity رونمایی میشوند

سامسونگ در این اواخر راه های متعددی را برای ایجاد تغییرات اساسی در گوشی های هوشمند امتحان کرده است. از عرضه گوشی با دوربین اصلی چهارگانه گرفته تا معرفی پنل تاشدنی و نمایشگر تمام صفحه جدید با طراحی تازه که همگی نوید مسیری تازه برای بزرگترین سازنده گوشی های هوشمند میدهد که اخیرا با اینکه جایگاه خود را حفظ کرده اما کاملا خطر را از سمت جدی ترین رقبای خود یعنی سازندگان چینی حس کرده و به دنبال راهی برای جلوگیری از پائین کشیده شدن مقاوم یک بازار موبایل دنیا است. همچنین سامسونگ برای رسیدن به این هدف در نظر دارد استراتژی خود برای دستگاه های میان رده را تغییر دهد.

غول کره ای در کنفرانس توسعه دهندگان خود پنل های جدیدی را رونمایی کرد که در آن شاهد حذف ناچ بودیم و مجموعا کمپانی چهار نمایشگر جدید از سری Infinity را رونمایی کرد. Infinity-O یکی از پنل های معرفی شده جدید سامسونگ است که انتظار میرود در گلکسی اس 10، اولین پرچمدار سال میلادی آینده این کمپانی مورد استفاده قرار بگیرد. اما ممکن است زودتر از گلکسی اس 10، دو گلکسی دیگر با برخورداری از این پنل در سال آینده، زودتر از پرچمدار سامسونگ رونمایی شوند و این به نظر دقیقا همان استراتژی سامسونگ در مورد میان رده های جدید است که برخی ویژگی ها را از پرچمداران به ارث خواهند برد و حتی ویژگی های خاصی را زودتر در میان رده ها شاهد خواهیم بود.

Eldar Murtzian، روزنامه نگار روسی بخش فناوری مدعی شده است که دو گوشی Galaxy A70 و Galaxy A90، اولین گوشی های سامسونگ خواهند بود که به نمایشگر جدید Infinity مجهز میشوند و احتمالا در فوریه سال 2019 رونمایی خواهند شد. زمان اعلام شده برای معرفی دو میان رده جدید سامسونگ مقداری عجیب است چرا که بعید است کمپانی کره ای گلکسی اس 10 را دیرتر از ماه مارس رونمایی کند. اما با این حال اتفاق غیر منتظره ای نخواهد بود چرا که Galaxy A8 و A8 پلاس 2018 هم تقریبا نزدیک به زمان عرضه گلکسی اس 9 رونمایی شدند.

دو مدل سابق سری A برای دستگاه هایی که در رده پرچمداران قرار نمیگرفتند جذابیت خاص خود را داشتند و حتی A9 و A7 مدل 2018 با بدنه باریک تر، زیباتر به نظر میرسیدند اما دو مدل معرفی نشده سری A با توجه به نام های احتمالی آنها، به نظر یک سطح بالاتر از تمام اعضای سری A که تاکنون با آنها ملاقات کرده ایم خواهند بود. Ben Geskin، طراح مدل های مفهومی و فاش کننده معتبر اخبار گوشی های هوشمند با اطلاعات مناسبی که در مورد این دو دستگاه دارد طراحی های جالبی را از آنها انجام داده است. نمایشگر هر دو مدل تقریبا بدون حاشیه خواهد بود و به لطف عدم وجود ناچ، نسبت تصویر به بدنه چشمگیر خواهد بود. در حالی که قیمت احتمالی این دو گوشی هوشمند اعلام نشده، به گفته Eldar Murtzian هر دو مدل قیمت قابل قبولی خواهند داشت.