هوآوی در آینده نزدیک نسل جدید ساعت هوشمند خود را معرفی می کند
1 min read

هوآوی در آینده نزدیک نسل جدید ساعت هوشمند خود را معرفی می کند

در حال حاضر شرکت های بسیاری از نسل جدید ساعت هوشمند خود رونمایی کردند. اسمارت واچ هایی که عمدتا طراحی دایره ای داشته و با مشخصات مطلوبی نسبت به مدل پیشین ظاهر شدند. در این بین اگرچه انتظار داشتیم هوآوی نیز نسل جدید ساعت هوشمند خود را معرفی کند اما به نظر می رسد شرکت چینی تغییر برنامه ای داده و می خواهد در زمانی مناسب این ساعت هوشمند را معرفی کند. هوآوی در سال های گذشته مدل های مختلفی از هوآوی واچ را با طراحی دایره ای و مشخصات قابل توجهی معرفی کرده که توانسته با استقبال خوبی نیز مواجه شود.

به تازگی ریچارد یو مدیرعامل وقت هوآوی در مصاحبه ای با خبرنگاران پیرامون زمان معرفی نسل جدید ساعت هوشمند هوآوی تایید کرد این ساعت در زمان مناسب معرفی و عرضه خواهد شد. یو اشاره ای دقیقی به زمان معرفی نسل جدید ساعت هوشمند هوآوی نداشته و تنها به این نکته اشاره کرده است. وی بیان داشت:

" شرکت به دنبال نوآوری بیشتر در ساعت هوشمند جدید است. از این رو مدت زمان بیشتری باید روی آن کار شود تا طرفداران شاهد محصولی موردانتظار باشند."

هوآوی در چند سال گذشته پیشرفت بزرگی کرده و در حال حاضر نیز به عنوان یکی از کمپانی های بزرگ تولیدکننده تلفن هوشمند شناخته می شود. محصولاتی که طراحی پریمیومی داشته و با استقبال فروش بالایی نیز رو به رو شدند. این شرکت همیشه سعی داشته جدیدترین ها را به اسمارتفون های خود بیافزاید و برای مثال اولین گوشی هوشمند دوربین سه گانه توسط این شرکت معرفی شد.

یو معتقد است که ساعت هوشمند جدید باید عمر باتری بیشتری داشته باشد و احتمالا با یک ساعتی رو به رو خواهیم شد که می تواند بیش از 2 روزی را دوام آورد. سیستم عامل آن از نوع ور OS گوگل بوده و اطلاعات بیشتری در کار نیست.