از سورپرایز جدید سخت افزار لذت ببرید
1 min read

از سورپرایز جدید سخت افزار لذت ببرید

وب‌سایت سخت افزار مگ افتخار این را دارد که بیش از 8 سال در خدمت همراهان همیشگی خود بوده و همواره دوست داران دنیای تکنولوژی را در جریان جدیدترین خبرها قرار داده است. پوشش زنده رویدادهای بزرگ، معرفی محصولات جدید ارائه شده همزمان با وب‌سایت‌های معتبر جهانی و بررسی‌های تخصصی محصولات کمپانی بزرگ، تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های 8 ساله مجموعه سخت افزار است.

وب‌سایت سخت افزار به برکت وجود کاربران وفادار خود افتخار این را داشته که به معتبرترین مرجع سخت افزاری کشور و به طور کلی به یکی از شاخص ترین مراجع تخصصی دنیای فناوری تبدیل شود. از همین رو، سخت افزار تلاش کرده تا همواره به خواسته کاربران خود توجه کند و هر چند در دراز مدت پاسخگوی نیاز آنها باشد. وجود مطالب متنوع، سرگرم کننده، عمومی و به‌طور کلی خبرهایی جدای از آنچه که به دنیای سخت افزار و پیرامون جدی و گاهاً تلخ مرتبط با آن همواره یکی از درخواست‌های کاربران از این مجموعه بوده است. البته به دلیل وظیفه خطیری که سایت سخت افزار در ارائه مطالب تخصصی برعهده دارد، برآورده کردن این نیاز تا امروز چندان میسر نبوده است. از همین رو تیم سخت افزار تصمیم را بر آن گذاشت تا با ایجاد یک پلت‌فرم جدید هم به نیاز کاربران خود توجه کند و هم فضای جدی و تخصصی سخت افزار مگ را تلطیف کند.

وب سایت دینو عضو جدید خانواده بزرگ سخت افزار می‌باشد که از امروز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. امید است که با یاری شما همراهان همیشگی و با تلاش تیم سخت‌کوش این مجموعه، دینو – با ارائه دنیایی نو به مخاطبینش بتواند دلخوشی‌ای هر چند کوچک برای عزیزانی فراهم کند که لیاقت دلخوشی‌های وصف ناشدنی در این سرزمین دارند.