بازطراحی Outlook توسط مایکروسافت ارائه شد!
1 min read

بازطراحی Outlook توسط مایکروسافت ارائه شد!

مایکروسافت برای اولین بار یک نسخه جدید از برنامه ایمیل Outlook خود را در تابستان گذشته منتشر کرد و اکنون نیز یک طراحی جدید و ظاهری زیبا را برای این نرم افزار به ارمغان آورد که از امروز برای کاربران ارائه خواهد شد. مایکروسافت این نسخه جدید را برای کاربران دسکتاپ ویندوز و کاربران وب Outlook در دسترس قرار داده است. همچنین می توانید با کلیک بر روی یک دکمه، طراحی Outlook را به حالت قبلی یا کلاسیک بازگردانید.

این کمپانی قابلیت های بصری و ویژگی های جدید را برای بهبود رابط کاربری در اختیار کاربران قرار داده است و نسبت به گذشته می توانید راحت تر از امکانات این سرویس بهره مند شوید. امکان اضافه کردن آیتم ها و ابزارهای مختلف نیز به Outlook وجود دارد و می توانید پنل خود را پیچیده تر کنید تا امکان مدیریت پنل گسترش یابد. امکان ورود با چندین حساب کاربری، دسترسی به پوشه های حساب های مختلف، تقویم، آدرس ها و قابلیت های این چنینی نیز در این نسخه ارائه شده است.

نسخه ی بروزرسانی این نرم افزار تا چند هفته ی آینده در اختیار کاربران ویندوز قرار خواهد گرفت اما هم اکنون این بروزرسانی ها در نسخه ی وب ارائه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. کاربران می توانند تا زمان ارائه شدن نسخه ی بروزرسانی Outlook از نسخه ی تحت وب آن استفاده کنند و از خدمات و قابلیت های جدید آن بهره مند شوند.